Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Varför ser man inte bildinfo i lögntävlingen?
- Trådstartare Coolmanq
- Start datum
mill
Aktiv medlem
Coolmanq skrev:
Varför kan jag inte se bildinfo eller bildtitlar på bilderna i lögntävlingen. Tycker det är grymt viktigt att framför allt bildtiteln finns med för att kunna tolka bilderna bättre.
Tycker inte jag, men förstår att många av bidragen fallar pladask pga avsaknad av titel. Problemet är att bilden i sig inte är stark nog utan måste förlita sig på titel och/eller beskrivning.
Det står fö mer info om detta på tävlingssidan.
JOLidman
Aktiv medlem
Coolmanq skrev:
Varför kan jag inte se bildinfo eller bildtitlar på bilderna i lögntävlingen. Tycker det är grymt viktigt att framför allt bildtiteln finns med för att kunna tolka bilderna bättre.
Om bilden inte "står för sig själv" - är det då någon bild att rösta på?
Jag har i alla fall hittat bilden!
/ Jan-O.
och röstat på den!
Arne S
Aktiv medlem
Eftersom temat för denna deltävlingen är "Lögn" borde det ordet funka som titel på alla bidragen. Eller tänker jag fel? Om man sen inte tycker sig kunna sätta den titeln på en bild ska man nog inte rösta på den eftersom det är "Lögn" den ska beskriva.
Edit:// Jan-O var före...
Edit:// Jan-O var före...
Kijana
Aktiv medlem
Jag ser det kanske inte som "grymt viktigt" med bildtitlar för att kunna rösta, men de enskilda titlarna var ju med härom dagen i alla fall när jag lade min röst. Så frågan är väl snarare varför de togs bort.
Även om temat är lögn kanske man vill tävla med en bild som har en annan titel av olika skäl.
Även om temat är lögn kanske man vill tävla med en bild som har en annan titel av olika skäl.