Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
varför logga in här för att läsa? [ang. fritt forum]
- Trådstartare cw-op
- Start datum
bildsten
Aktiv medlem
Jag måste logga in här för att läsa helt plötsligt, vad beror det på -Nån inställning hos mig som har ändrats eller ska det vara så här och isf varför? Märkligt. JANNE
Även jag undrar sedan någon dag.
cw-op
Aktiv medlem
Även jag undrar sedan någon dag.
Tack Sten, då är jag inte all alone iaf (C;= JANNE
cw-op
Aktiv medlem
Det är för att Google inte skall indexera detta delforum, eftersom detta delforum inte är gjort för kunskapsutbyte utan för allmänt fritt prat.
Oki David. Tack för info och snabb respons - Som vanligt! JANNE
bildsten
Aktiv medlem
Det är för att Google inte skall indexera detta delforum, eftersom detta delforum inte är gjort för kunskapsutbyte utan för allmänt fritt prat.
Det verkar klokt
StefanN
Aktiv medlem
Kan man inte styra det med robots.txt?Det är för att Google inte skall indexera detta delforum, eftersom detta delforum inte är gjort för kunskapsutbyte utan för allmänt fritt prat.
StefanN
Aktiv medlem
Jag trodde nog det fanns en forumflagga, men se det gör det ju inte! Och jag borde nog ha insett att ni hade använt den lösningen om det gick.Nä, det finns ju inget i adressen som identifierar en tråd som hemmahörande i fritt forum.
Det är nr 2 av tre. Här är den kompletta listan med information, varav första valet är en snäll rekommendation om att testa att logga in:
Du är inte inloggad eller också har du inte behörighet att se den här sidan. Det kan bero på en av flera orsaker:
1. Du är inte inloggad. Fyll i formuläret längst ner på sidan och försök igen.
2. Du har inte rätt behörighet för att se den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt admininstrativa funktioner eller något annat skyddat system?
3. Om du försöker att posta, kan det vara så att administratören har stängt av ditt konto, eller så väntar det på aktivering.
Du är inte inloggad eller också har du inte behörighet att se den här sidan. Det kan bero på en av flera orsaker:
1. Du är inte inloggad. Fyll i formuläret längst ner på sidan och försök igen.
2. Du har inte rätt behörighet för att se den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt admininstrativa funktioner eller något annat skyddat system?
3. Om du försöker att posta, kan det vara så att administratören har stängt av ditt konto, eller så väntar det på aktivering.
Bengt Sändh
Avslutat medlemskap
Så bra!
Så väl genomtänkt.
Så väl genomtänkt.
Graylingman
Aktiv medlem
Så väl genomtänkt.
Trevligt med din positiva inställning, Bengt! Både i denna fråga och i andra. Bröllop t ex
mannbro
Aktiv medlem
Kan man inte styra det med robots.txt?
Nej, men det fungerar med meta-taggar, men det kräver mer jobb, eftersom de då måste koda om forumet så att olika metataggar skickas beroende på forumsektion.
Jo om det är det här forumet så går det alldeles utmärkt.
Nej det är inte detta forumet. Tråden skapades i Fritt forum, men är flyttad till Fotosidan.se