Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Varför funkar inte bevakning?

Produkter
(logga in för att koppla)

kriss

Avslutat medlemskap
Haloj allihop!

Jo, jag tänkte bara fråga... Ni som har bevakning på nya kommentarer på era bilder (dvs att ni får mail varje gång någon kommenterat), funkar det bra för er?

För mig har det funkat helt galant ända sen jag blev medlem, men sen igår eftermiddag får jag inga mail. Det verkar inte vara min email det är fel på för jag får andra mail.

Tänkte bara höra om ni får bevakningsmail... För om ni inte heller får så är det säkert bara tillfälligt, men annars måste jag ju kolla upp det här.

~Kriss~

(Som kanske inte ens får bevakningsmail på det här inlägget heller?)

Tack Johan!

Hm... då är det nåt mystiskt här hos mig då. (?) Jag fick i alla fall mail om att någon svarat på mitt foruminlägg.

~Kriss~

Jag får inte heller bevakningsmail, varken på egna kommentarer eller när andra medlemmar jag bevakar lagt upp bilder. Nya foruminlägg kommer som vanligt.. Började nog igår för mig med.
/Lotta

alltså bevakningsmail på diskussioner funkar bra. men bevakning på mina bilder vet jag inget om för jag har inte fått nå kommentarer på ett tag! = (

Johan, jag går in och kommenterar en bild i dina album så ser vi vad som händer (och fötter). :)

Haha... NU fick jag bevakningsmail! Allt som "sagts" sen igår eftermiddag kom nu i en klump. Så nu verkar allt funka igen då verkar det som.

~Kriss~

Fast i och för sig har fotosidan "strulat" för mig i veckor nu. Explorer ser ut fortsätta sökning trots att sökningen är färdig. Alltså E:et fortsätter snurra. Detta händer också bara på fotosidan och fortsatte trots att jag uppgraderade explorer från 5.5 till 6. Mozilla är likadant...
/Lotta

lotelo skrev:
Explorer ser ut fortsätta sökning trots att sökningen är färdig. Alltså E:et fortsätter snurra.
Det beror ju på den populära annonsen som är gjord i Flash. Du har alltså inte en tillräckligt ny spelare installerad.

Jag upptäckte precis att jag fått samma symptom nu när jag uppgraderat till XP. Märkligt egentligen, jag har aldrig fått någon uppmaning att ladda hem något.

Funkar utmärkt:) Lite förundrad är jag eftersom jag inte haft problem med andra sidor i flash förstås. Hade faktiskt inte listat ut att det var dags för uppgradering på egen hand...
/Lotta

Först hade vi kod på annonsen så man fick uppmaning att ladda ner spelaren, men då var det ett gäng som absolut inte ville göra det och tyckte det vart lite störande med uppmaning på varje sida (håller med :). Oh well...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar