ANNONS
Annons

Varför finns det så många "oseriösa" pooler?

Produkter
(logga in för att koppla)

William Spiik

Aktiv medlem
Varför finns det så många "oseriösa" pooler som det inte ens går att lägga in bilder i kvar för?

Tex poolen "Dela i tävlingen inför Elmia 2006" - lite för sent att komma in med ett bidrag där va? Eller poolen "Natur" som är låst, och inte har en enda bild inlagd, varför finns den kvar? Ett till exempel, "Kolmården 22 Maj", är det inte lite överdrivet att skapa en helt ny pool bara för ett specifikt datum på ett zoo? Förövrigt så har poolen endast 4 bilder inlagda, tvivlar på att så många fler kommer att komma in heller.

Går det inte att på något sätt filtrera bort dessa och endast se "riktiga" pooler som "Bildkritik", "Vattenkonst", "Vilda djur och fåglar" osv?

MVH

Bra att du ligger på. Det är ju justerat så att man inte ser de pooler som inte är "aktuella". Dessa är numer låsta (så man inte kan lägga bilder i dem) och man kan söka fram dem via kryssruta.

Bra att du ligger på. Det är ju justerat så att man inte ser de pooler som inte är "aktuella". Dessa är numer låsta (så man inte kan lägga bilder i dem) och man kan söka fram dem via kryssruta.

Ännu inte helt nöjd men detta får duga. Tack så mycket för att du/ni orkade bry er om en enskild medlem.

Om du vill veta vad jag inte är helt nöjd med så är det så att jag tycker att pooler som "Bildälskarna (BÄ)" med en bild inlagd, eller E.ON Fotoklubb med noll bilder inlagda, eller Transition Fotocamp med noll bilder inlagda (finns hur många som helst), sånna borde också tas bort så att man måste kryssa i en ruta för att se.

Helt ointressanta pooler som bara tar bort plats för riktiga pooler som kan vara just det - intressanta.

Oj, jag hade missat att man kunde trycka på "Grupper" till vänster om "Bilder". LOL. Det är där jag ska vara, fast gruppen "Natur" kanske borde försvinna från sidan då den inte finns kvar.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar