Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Var säljs beg. EOS 300D?

Produkter
(logga in för att koppla)

orera

Aktiv medlem
Jag är på jakt efter en begangnad EOS 300D. Har ej råd med 350D och behöver kunna använda objektiven från min gamla analoga EOS 300.

Kan jag få några tips på bra butiker för begagnade kameror i Malmö, Lund, Helsingborg eller Halmstad? Jag är tveksam till att köpa på annons.

Vad tycker ni är ett rimligt pris på en beg. EOS 300D? Jag har sett 5.200 - 5.800

MVH Annika

Jag vet inte exakt, min 300D gick för hmm 4200 har jag för mig på Tradera. Men återkommande har jag set överpriser (enligt mig) på 300D

Nästan så att 10D är en lämpligare kandidat ibland, men håll koll på blocket. Och är du osäker angående skicka/bli lurad så använd blockets betalgaranti då blir du inte lurad.

Lycka till!

edit dina objektiv passar till alla EOS modeller ... kan hända att vissa tredjeparts behöver chipas om!
Eller andra äldre eventuellt! Inget jag tror dock!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar