Annons

Var köpa D70s?

Produkter
(logga in för att koppla)
Scandinavian Photo

Jag blev just uppringd av Scandinavian Photo. För en dryg vecka sedan makulerade jag en order på en D70s där. Och köpte en D50 från annat håll, eftersom jag hade tröttnat på att vänta. Nu hade de tydligen kameror på väg in och undrade om jag fortfarande var intresserad. Trevligt gjort!
Det kan vara värt att slå dem en signal, även om de säkert har en kö att beta av när de får första leveransen.
 
Re: Scandinavian Photo

oscar jensen skrev:
Jag blev just uppringd av Scandinavian Photo. För en dryg vecka sedan makulerade jag en order på en D70s där. Och köpte en D50 från annat håll, eftersom jag hade tröttnat på att vänta. Nu hade de tydligen kameror på väg in och undrade om jag fortfarande var intresserad. Trevligt gjort!
Det kan vara värt att slå dem en signal, även om de säkert har en kö att beta av när de får första leveransen.

!

Fan, det är dem jag väntar på, ja inte de som jobbar där utan min order ligger där :) Sa han/hon något om när de var på g in?

Har väntat en del nu så jag börjar bli bra sugen :9
 
Re: Re: Scandinavian Photo

Steffo74 skrev:
!

Fan, det är dem jag väntar på, ja inte de som jobbar där utan min order ligger där :) Sa han/hon något om när de var på g in?

Har väntat en del nu så jag börjar bli bra sugen :9

Fan att jag inte orkade vänta en vecka till :(
Prova att ringa dem, de har alltid varit trevliga när jag har pratat med dem (den härliga småländskan bidrar till den känslan). Dessutom brukar de kunna ge bra och ärliga besked om saker och ting.
Jag frågade inte om när de kommer, ville inte tänka på hur nära det var ;-)
 
Jag blev kontaktad av Scandinavian Photo igår som sade att de hade en kamera till mig. Men nu har jag ju som sagt redan köpt en kamera i Frankrike.
 
Jag kunde inte vänta utan beställde från itbutikken, verkar fungera bra, dom lade till och med upp bilder så jag kunde se min kamera packas. Den kommer på Måndag. Hade hoppats få den innan helgen så att jag skulle kunna lära mig lite om den innan jag åker till New York men jag får väl läsa manualer istället ;)

Summa summarum så blev det 1400:- dyrare än om jag väntat men jag tänkte inte åka utan min nya kamera.

Blixtar och objektiv verkar ligga bra i pris på B&H och Adorama...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.