Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Var hitta billigast Canon 350D i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)

Lajson

Aktiv medlem
Hej

Jag tänkte slå till en Canon EOS 350D med kit objektiv men det är lite brottom för jag måste ha den till nästa lördag. Vet någom var kan man hitta det billigaste affär i GBG för att inhandla kameran med kitobjektivet under 8500kr ?
Eller finns det ngn nätbutik som fixar leveransen tills den 11.06 om jag beställer kameran nu ?

Tack för alla svar
 
Förutsatt att nätbutikerna har den i lager bör det inte vara några problem att få det i tid.

Troligtrvis har Scandinavian photo den i lager även i butiken i Möndal. Kolla vad de tar.

/J
 
Jag var på väg idag att köpa kameran i Expert i Torp Uddevalla trots att den skulle ha kostat mig 10 lakan där med en avbetalningsplan som börjar i Januari 06. Men just när dem skulle kolla upp detta genom deras datasystem så kunde dem inte komma in i deras servrar för att godkänna lånet. Det kändes syrt att lämna kameran kvar i butiken när jag hade klämt på den men det känns ännu mera syrt att dem vill ha två lakan mer för kameran med kit gluggen. Gemförelsevis har jag känt på Nikons D70 -an men den kändes direkt stort och lite bökigt för mig att hålla den. Jag har små händer så D350an passar mig alldeles utmärkt.
Jag kollade upp att om jag beställer kamerahuset från Alfadigi.com så får jag den för 7319kr och ett kitobjektiv ( från en 300D ) auktioneras nu ut på Tradera för 650kr så kommer jag undan runt 8000kr, men jag vet ej om jag får ihopp detta tills lördag så jag ville hitta en billigt försäljare i närheten.
 
Köpte min 350d på Lundby el... Kan jag starkt rekommendera! Priser som Scandinavian photo fast mer personligt. Dom har den i lager (förra veckan iaf).
 
Scandinavian Photo i Mölndal

Här hittar du bra grejer till väldigt bra pris men framför allt bra service som knappast kan fås via ngn nätbutik!
KÖP!
 
EF-S'en såg jag till salu här på FS för 400kr. 650 är nog 150kr mer än vad jag skulle ge.
 
paco skrev:
EF-S'en såg jag till salu här på FS för 400kr. 650 är nog 150kr mer än vad jag skulle ge.

Tack för tipset Jonne ! Jag köpte just nu ett för 500kr här på FS och om allt går bra så har jag den tills torsdag. Inte det bästa optik men för en nybörjare som jag kommer den att duga tills jag får ihopp till nåt bättre. OK nu återstår bara ett kamerahus snabbt som bara den.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.