pettersson
Aktiv medlem
Men det måste vara det trevligaste beroendet som finns i alla fall, nakdelen är ju en dyr telenota...
Andreas.
Andreas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det är ett berättigat "gnäll" eftersom jag sett att du är aktiv själv med att kommentera andras bilder. Jag skall försöka dra mitt strå till stacken med att se över dina bilder även om det är rätt tungt att surfa just nu eftersom jag sitter uppe i Norrland med modemförbindelse över julhelgen.Dagobert skrev:
Får jag inte fler kommentarer på mina bilder kommer jag att lägga ner min verksamhet helt på fotosidan.se och be administratörerna om att ta bort mig ur medlemsregistret.
jimh skrev:
jag sitter uppe i Norrland med modemförbindelse över julhelgen.
Finns inteSinusLinus skrev:
Och ändå så är du aktiv både i forumet och i galleriet Snacka om beroende...
Jo, planen är väl att det skall bli något att ladda upp. Nattfotografering (=efter 14:00) vet jag inte riktigt, i och för sig var det norrsken nästan hela vägen upp från Sundsvall och uppåt, men det är inte riktigt min påse. Men de få timmar solen är uppe är det *magiskt* varmt ljus, så något skall det väl bli. Jag lyckades skaka fram ett par snöskor nu i alla fall, så jag kommer ut. Men det är faktiskt mindre snö än i Stockholm.SinusLinus skrev:
Finns det inget att fotografera där du är eller? Det är i och för sig mörkt nu, men stativ har du ju så lite nattfotograferande är ju också fint.
markus skrev:
Kul tråd
Skönt att höra att det är fler än jag som drabbats. Foto tar upp alltmer av mina tankar och i morse upptäckte jag något skrämmande. Jag satt och funderade på hur man bäst tillämpade kompositionsprinciperna när jag skulle klistra på namnlappar på julklapparna. Riktigt obehagligt