Känns allt annat än stilren. Liknar min första sida väldigt mycket (tolka som du vill). Det ser ut som om du först har lagt på vattenstämpel och sen skalat ner bilder, blir inte alls snyggt. Om du nu
måste ha vattenstämpel (tycker inte att det behövs) så kan du ju ha en stilren och gärna ha samma vattenstämpel på alla bilder. Ser väldigt amatörmässigt ut nu. Det värsta exemplet är här:
http://www.henrikfoto.se/customer.html
Tror jag har hittat 20 olika hittils...
Sidan ser knappast ut som om den är för en professionell fotograf. Jag tycker inte att sidan måste validera med W3C standarden men att skriva doctypen är en självklarhet. Att skala ner bilder med width/height i img taggen känns väldigt amatörmässigt. Skala ner dom i något bildbehandlingsprogram istället.
Ser inte så snyggt ut med (c), även om det funkar i word så att det blir ett © så funkar det inte med html. Skriv © istället.
Navigeringen känns allt annat än självklar, speciellt inne på flygfoto.
Ett tips är att inte använda en bild som bakgrund. Tar lång tid att ladda för modemanvändare och är fult.
Filmremsan som avdelare längst ner är varken snygg eller passande. Ser dessutom ut som om du har tänjt ut den.
Sen så är det bra om du tänker över lite vilka bilder du lägger upp och bara lägger upp dom som är riktigt bra. Kunderna kommer inte tro att du kan prestera bättre än vad du visar upp på sidan. Speciellt bröllopsbilderna, det måste finnas några bättre du kan lägga upp. Den här t.ex.
http://www.henrikfoto.se/DSC_0156.jpg.
Där är klänningen helt utbränd på vissa ställen.
Om sidan ska vara på svenska så känns det onödigt att det står Home. Bättre om det står typ Hem eller Start.
Ser lite konstigt ut på första sidan med så långt mellanrum mellan:
"Välkommen till Henrik foto, en del av företaget"
och
"Zetterström Projekt & IT´s fotoverksamhet."
Det skulle nog se finare ut om du bytte ut:
PHP:
<p align="center">Välkommen till Henrik foto, en del av företaget </p>
<p align="center">Zetterström Projekt & IT´s fotoverksamhet.</p>
mot
PHP:
<p align="center">Välkommen till Henrik foto, en del av företaget
<br>
Zetterström Projekt & IT´s fotoverksamhet.</p>
Det ser lite konstigt ut med olika epostadreser på förstasidan. Sen så kan du ju lägga in epost adressen som en mailto länk också, som du gjort på den längst ner.
Jag skulle också rekommendera att skriva:
Mobil: [mobilnr]
E-post: [epost]
Eller också att du skrippar orden före helt.
Bilden längst upp känns mest onödig. Bättre om det står Henrik foto på den hela tiden och att man kommer till förstasidan om man klickar på den.
Jag rekommenderar att du använder css och divs istället för tabeller. Tabeller är enligt mig inte till för att styra innehållet på sidor utan just till tabeller.
Som sidan är nu så funkar den inte för proffsbruk. Jag skulle iaf inte tro att det var någon proffsfotograf som hade gjort den, snarare att någon 12-åring lekt me frontpage.
Edit: Kanske låter väldigt negativt, men hoppas att det hjälpte lite iaf.
Edit2: Såg att du använt Namo webeditor. Inget wysiwyg-program som jag känner till gör snygg kod, dom fuskar till det med tabeller och sånt. Ett tups är att du lär dig html och css så kan du nog få en mycket bättre sida.