Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vad tycker ni om det här
- Trådstartare lakke
- Start datum
AKA
Aktiv medlem
Gillar det du gjort med bilden, den blev lite mer orginell med sepia toning.
p.s
Folk inte brukar gilla såna hära inlägg. Bättre att lägga "ut" bilden som kritikbild. Kanske kan du få inlägget flyttat till "efterbehandlings" forumet istället. Där kan folk ge tips om efterbehandling genom att själv göra om bilden.
/Ante
p.s
Folk inte brukar gilla såna hära inlägg. Bättre att lägga "ut" bilden som kritikbild. Kanske kan du få inlägget flyttat till "efterbehandlings" forumet istället. Där kan folk ge tips om efterbehandling genom att själv göra om bilden.
/Ante
klippa
Aktiv medlem
axel hult (axelpaxel) skrev:hur gör man för att få vissa detaljer i bilden färglagda, när resten är svartvitt? grymt snyggt gjort...
Jag gör som så att jag tar en kopia på bilden, väljer bild-gråskala och sen lägger jag över den som ett nytt lager på färgbilden. Efter det använder jag suddigummit och "suddar" bort de detaljerna jag vill framhva i färg...
Jag gör som så att jag tar en kopia på bilden, väljer bild-gråskala och sen lägger jag över den som ett nytt lager på färgbilden. Efter det använder jag suddigummit och "suddar" bort de detaljerna jag vill framhva i färg...
Picture
Aktiv medlem
AKA skrev:
Det är säkert många med mig som tycker att det är jättekul med efterbehandlingstrådar. Jag läser alla jag kommer över eftersom jag tycker att man får många idéer. Samtidigt är det kul att se vad som går att göra med en bild. Det finns ju många duktiga photoshopproffs på FS.
Att lägga en bild som man vill ha efterbehandlingsförslag på som kritikbild är oftast ganska lönlöst, särskilt om bilden är ganska alldaglig. Kommentarfrekvensen är som alla vet ganska låg.
AKA
Aktiv medlem
Picture skrev:
Det är säkert många med mig som tycker...
Förstår det, skrev därför det jag skrev i inlägget.