Annons

Vad skall jag välja?

Produkter
(logga in för att koppla)
Lars, förstår inte vitsen med ditt inlägg. Tänk på att ironiska tonfall går förlorade i skrift, speciellt om de inte förses med smileys.

Mvh
Anders

Anders, var är vitsen, med ett inlägg från min unga son?
Han tyckte väl, att nivån på tråden var nu tillräckligt låg, för att han skulle våga sig fram.
Vi skrattar alla i familjen, åt seriösa svar till rent nonsens frågor!
Hur orkar ni?
En smileys, kan verkligen behövas!

God fortsättning på det nya året,
Lars
 
Anders, var är vitsen, med ett inlägg från min unga son?
Han tyckte väl, att nivån på tråden var nu tillräckligt låg, för att han skulle våga sig fram.
Vi skrattar alla i familjen, åt seriösa svar till rent nonsens frågor!
Hur orkar ni?
En smileys, kan verkligen behövas!

God fortsättning på det nya året,
Lars


Om du tycker att nivån på tråden är för låg, så tycker jag inte du skall bry dig om att ens läsa den. Jag som en gång skapat den läser den för att lära mig och få svar på mina frågor hur dumma de än kan må hända vara.


Tack till er som svarat seriöst och varit till hjälp. Återkommer när jag valt och köpt en kamera.
 
Om du tycker att nivån på tråden är för låg, så tycker jag inte du skall bry dig om att ens läsa den. Jag som en gång skapat den läser den för att lära mig och få svar på mina frågor hur dumma de än kan må hända vara.


Tack till er som svarat seriöst och varit till hjälp. Återkommer när jag valt och köpt en kamera.

Bra Jonas att du inte bryr dig om såna kommentarer, det finns tyvärr fler än han som systematiskt förstör trådar av denna typ.

Av nån anledning låter FS dom hållas f.n., men det är många som är rejält trötta på dom (syns även i denna tråd bland de som orkat kommentera honom).

Men men, blir skoj höra vad du köper, lycka till! :)
 
Med andra ord borde det funka med de kamerorna som jag funderat på om man använder de på rätt sätt.
Ja kameran spelar ingen roll.
Förutom att bildstabilisering hjälper dig.

Sedan kan du trycka upp förstärkningen i kameran genom att välja ett högre ISO-värde för att få snabbare tider. men VILL man inte det och ljuset inte räcker så är svaret ett ljusstarkare objektiv som kan ge snabbare tider.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.