Annons

Vad säger ni om att fotta vattenfall gubbar och tanter?

Produkter
(logga in för att koppla)
jag sa att jag var j**t besviken över att du inte kom så att vi kunde grilla räv, men sedan konstaterade vi alla att du nog var upptagen med din studio... ;)

Då gissar jag att ni fick grilla den där skon nån fotade istället ;)

Vi var ute och tävlade den dan...vi måste värma upp inför SM, Håkan å jag... :)

Janne, hur blir det?
Ska vi till botaniska och plåta imorgon??

Någon sugen på Göteborgsvarvet? plåta alltså?

Jag hade mycket kul, tack för initiativet, men är bortrest denna helg. Kommer gärna med till Botaniska visd annat tillfälle

Jag sitter i speaker-tornet på göteborgsvarvet imorgon (teknisk support för webben) och kommer att ha fin utsikt över målgången :) får se hur mycket bilder det blir...

Hmm... jaghar klatat mig lite med mitt macro objektiv så fotografera macro i botaniska går bort för min del såvida ingen har ett macro över o låna ut... Däremot är jag öppen för andra ideer under lördagen...

Kalle_B skrev:

Någon sugen på Göteborgsvarvet? plåta alltså?

Ja inte hadde vi väll tänkt ta en 2,1 mil lång gatufotorunda iaf!!!
Men att plåta lite löpande galningar kan väll vara kul kanske om man kan hitta någon stans att stå bara i folkvimmlet

jao.. det är det som är så svårt.. o jag vet inte när dom startar elelr hur dom springer... var inne på www.goteborgsvarvet.se o letade lite, men fann inga start tider... rundan kanske man kan hitta men tiderna....

Var träffas vi, och vilken tid?

Tja kl 13-14 borde det ju vara ganska så livligt i slottskogen så det kan ju vara en bra tid i såfall men frågan är ju var

vilken vagn/buss från Brunnsparken går till Slottskogen?

janne du kan götet bättre än mig, du får avgöra samlingspunkt..

Skapa en ny tråd också, kanske fler vil lvara med men inte orkar läsa denna långa tråd...

Gbg:s varvet startar kl:an 15:eek:o. Om ni vill samlas någonstans gör det en timma innan.......
kanske är NEP en bra plats..!!! Skit i 400mm på digi....blir svårt...ochså... ser ni mig sig hej!!!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar