Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vad kan detta då vara...
- Trådstartare ArtbyRyman
- Start datum
Osquar
Aktiv medlem
Bild från phuket...
Behövs fler bilder, då det finns en bunt olika arter "små-hägrar" att välja på (Bitterns, Pond-Herons, Night-Herons...).
/Oscar
ArtbyRyman
Aktiv medlem
Behövs fler bilder, då det finns en bunt olika arter "små-hägrar" att välja på (Bitterns, Pond-Herons, Night-Herons...).
/Oscar
OM jag ändå hunnit ta fler.....jag råkade stöta den och sen landa den då på plåtad plats 100m bort.
Hinner hitta den och få 2 rutor sen drar den igen.
Den var mycket mer skygg än alla andra "sådana" som jag sett. Jag är rätt högt upp på en kulle, långt från vatten. Och i en skog/ gummi plantage.
Min känsla är att den är mindre än en Chinese Pondheron o kortare näbb. Men i princip helmörk...även under flykt.
Osquar
Aktiv medlem
OM jag ändå hunnit ta fler.....jag råkade stöta den och sen landa den då på plåtad plats 100m bort.
Den var mycket mer skygg än alla andra "sådana" som jag sett. Jag är rätt högt upp på en kulle, långt från vatten. Och i en skog/ gummi plantage.
Min känsla är att den är mindre än en Chinese Pondheron o kortare näbb. Men i princip helmörk...även under flykt.
Knepigt... Stjärten, var den påfallande lång, normallång, kort eller rumphuggen?
/Oscar
ArtbyRyman
Aktiv medlem
Någon Natthägerart om man ser på näbben.......Malaysian lr Black-Crowned ? - MEN tycker inte ögat är så Rött som på BC.
ArtbyRyman
Aktiv medlem
Knepigt... Stjärten, var den påfallande lång, normallång, kort eller rumphuggen?
/Oscar
Det är ju inget som sticker ut iaf... Så Normal lr kort.