Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad inspirerar?

Produkter
(logga in för att koppla)

gbjerne

Aktiv medlem
Hmm funderade lite på vad som inspirerar mig i mitt fotograferande.

Här är min lilla lista:

*Att se andras bilder
*Filmer (på TV alltså)
*Musik
* Och att vara utan kameran några dagar.

Vad har ni för knep att få upp lusten??

Det kan knappast förnekas!!
Garanterat största anledningen till att jag till och med börjar tycka om datorn!

Tävlingar, utmaningar, uppdrag å andra morötter.
Skumt det där med att inspirationen kommer och går...måste ha att göra med att man har andra intressen, för det har man väl, eller?! ;)

Att fotografera.
Jag menar, har jag väl tagit med mig kameran ut och börjat fotografera så går det av bara farten sen. Man hittar nya motiv och ideér.

Det gäller bara att komma igång och ta den där första bilden.

Jag tycker att livet gilla gång och dess överrasknigar inspirerar. Man borde ha kameran runt halsen för jämnan,det finns alltid motiv.

;-) Patrik

Att upptäcka världen. Att dokumentera och spara ögonblick. Att berätta.

For mig sa ar den storsta inspirationen manniskor. Att sitta nagonstans och bara betrakta manniskor och olika uttryck, personligheter och utstralning.

Aven jag inspireras av musik, har oftast musik av olika slag under fotograferingen, men kan ocksa da jag lyssnar pa musik fa olika bilder/bildidŽer. Men mest ar det manniskor/individer av olika slag som intresserar och inspirerar.

/Malin

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar