Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vad göra sommar 2007?
- Trådstartare murdoc
- Start datum
Tes
Aktiv medlem
Tja, tillfällen blir det iallafall tror jag! Sen får jag väl se till att fånga dem också.
Semester nu i lite drygt en vecka.
Bröllop.
Semester i 3 veckor.
Kanske lite gokart. Lite folkrace, lite natur om jag orkar mig upp i tid nån gång. Jaga lite gamla hus igen. Kanske shopping om jag har tur?
Dessutom har jag ett eller femtio projekt att slutföra också.
Semester nu i lite drygt en vecka.
Bröllop.
Semester i 3 veckor.
Kanske lite gokart. Lite folkrace, lite natur om jag orkar mig upp i tid nån gång. Jaga lite gamla hus igen. Kanske shopping om jag har tur?
Dessutom har jag ett eller femtio projekt att slutföra också.
murdoc
Aktiv medlem
Så det är bara tre stycken av alla WFS'are som har nåt planerat för sommaren?
Ser nu att jag själv inte har skrivit nåt om mina planer. =)
En tripp till Lurö är tänkt även detta år. Har fortfarande inte kommit iväg men i år så!
Nora är inte helt omöjligt.
Östra Ämtervik och kika på konstbyggnaderna som tydligen ska vara utspridda i lansdkapet. Alma Löv
Har en ovanligt jobb-baserad semester i år. Ska ev. jobba under större delarna av den men nångång ska jag väl komma nånstans.
Ha en bra plats i solen och må väl!
/Tommy
Ser nu att jag själv inte har skrivit nåt om mina planer. =)
En tripp till Lurö är tänkt även detta år. Har fortfarande inte kommit iväg men i år så!
Nora är inte helt omöjligt.
Östra Ämtervik och kika på konstbyggnaderna som tydligen ska vara utspridda i lansdkapet. Alma Löv
Har en ovanligt jobb-baserad semester i år. Ska ev. jobba under större delarna av den men nångång ska jag väl komma nånstans.
Ha en bra plats i solen och må väl!
/Tommy
Tes
Aktiv medlem
För sisådär 7-8 år sen var jag bjuden på middag hos ett par från Holland, som var fotograf för övrigt. Han var med och byggde paviljongerna. Gjorde bakgrundsmusik också till utställningarna.
Säg till när/om du planerar åka dit, för jag vill nog med. Har semester 29, 30 och 31 och planerar att vara väldigt ledig. Inga måsten för min del.
Säg till när/om du planerar åka dit, för jag vill nog med. Har semester 29, 30 och 31 och planerar att vara väldigt ledig. Inga måsten för min del.