Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad gör ni med era foton efteråt

Produkter
(logga in för att koppla)

hakanv

Aktiv medlem
Jo, jag tycker att det skulle vara roligt att få veta vad ni gör med alla fotografier som ni har tagit (digitala/analoga).

För egen del var mitt senaste projekt att göra om två färgbilder till svart-vita dito, och sedan skriva ut dom på min A3-skrivare för att sedan hänga upp dom på väggen i köket.( se bilden här nedan)

Dom flesta fotografier stannar dock i datorn, men ibland så skickar jag dom till t.ex. On-Off för framkallning åt andra personer (vänner o bekanta).

En del av bilderna hamnar på min hemsida www.vikander.nu

Eftersom jag är en glad amatör inom fotograferingskonsten, så säljer jag inga bilder (ingen har frågat mig om dom får köpa av mig).

Hur gör ni med era bilder? Var tar dom vägen? Är dom bara i datorn/i en låda/fotoalbum/sålda/ eller?? Vore kul att veta.

:) Håkan

Bilagor

• crw_0002.jpg
    crw_0002.jpg
    48.3 KB · Visningar: 753
hakanv skrev:
Jo, jag tycker att det skulle vara roligt att få veta vad ni gör med alla fotografier som ni har tagit (digitala/analoga).

För egen del var mitt senaste projekt att göra om två färgbilder till svart-vita dito, och sedan skriva ut dom på min A3-skrivare för att sedan hänga upp dom på väggen i köket.( se bilden här nedan)

Dom flesta fotografier stannar dock i datorn, men ibland så skickar jag dom till t.ex. On-Off för framkallning åt andra personer (vänner o bekanta).

En del av bilderna hamnar på min hemsida www.vikander.nu

Eftersom jag är en glad amatör inom fotograferingskonsten, så säljer jag inga bilder (ingen har frågat mig om dom får köpa av mig).