Hej!
Mestadels går bilderna till att fylla upp hårddiskar med, men egentligen gillar jag inte att spara en massa bilder för framtiden, jag gillar mer att ta nya.. hela tiden! När ska jag egentligen ha tid att ägna mig åt de här äldre digitala bilderna som finns i sån mängd..? Däremot kanske jag framöver tar fram mina gamla analoga bilder, som finns kvar i rätt så stor omfattning, men då får jag nog först bli pensionär.. Jag gillar 'hantverket' med bilderna, som en trevlig hobby som skärper mina 'sinnen' nu när man börjar bli äldre, och det ger mig ett utlopp för min eventuella kreativa ådra.. Jag gillar att vara ute och fota i naturen, men även att 'gå på stan' och ta bilder, jag har det så nära! Kunde jag måla eller rita eller nått annat skulle jag nog göra det.. men det kan jag inte! Det jag gör med de bilder som jag tycker blir bra är att skriva en blogg och lägga in dom där, och då är det mest för att göra en egen slags 'dagbok' att kunna gå tillbaka till och titta på, eller länka till för andra, där finns oftast de bästa bilderna, om sen andra gillar mina bilder och lägger in en kommentar så är ju det bara trevligt! Har tyvärr för lite med väggar att fylla upp med foton.. det är redan mestadels fullt där! Jag är inte intresserad av andra 'sociala medier' med bilder, jag tycker jag har fullt upp med att lägga in lite bilder och text här på Fotosidan då och då.. När ska man hinna med annat..
Hälsn!