Annons

Vad är prisvärt för dig?

Produkter
(logga in för att koppla)
Mest prisvärda fotoprylen är min 15 år gamla toyota.
- Den är så billig i drift att jag kan köra till ställen att plåta.
- Den är så billiga att jag har pengar över till mina inte jätte-prisvärda kameraprylar.
- Den är en utmärkt självbärande kameraväska.
- Den fungerar perfekt för att få lite annat perspektiv på landskap och personer; jag ställer mig på taket.

För ärligt, många bilder kräver transportmedel. Toyotan är kanske min tråkigaste pryl, men den ger så många möjligheter. Och känslan av att man ökar bilens totalvärde (bli + last) fyra, fem gånger när man lägger in kameraväskan och blixtarna är rätt skön :)

Haha skön grej faktiskt och du har ju helt rätt. Äger själv en saab och jag kan väl inte annat än hålla med, även om den kanske inte går lika snålt.

Igår blev jag helt plötsligt trött på begagnade saker.

Köpte 550d +18-135 och 50 1,8 för 6900 spänn. Vet inte om det var så väldigt billigt då man kan få tag på galet fina saker begagnat, men jag tror att jag blir nöjd ändå.

Till det har jag iofs en begagnad dörr daf 42 och en 5 i 110 cm reflektor, men jag tror att jag klarar mig bra på det.

Så det blev ingen 5d men vad jag förstår så är 550d lik 7d i många avseenden och det tycker jag låter bra.

Ingen som har nåt mer prisvärt?

Jag får väl tillägga min reflektor som jag köpte för typ 150 spänn på ebay.

Blir kanske batterigrepp från ebay också snart, ett par hundra får väl även det ses som prisvärt. Om inte annat så för att kamersn ska se större ut. Större är ju lika med proffsigare för såna som inte vet så mycket. :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar