Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vad är detta tro?
- Trådstartare lottawe
- Start datum
oscar jensen
Medlem
En ding ding värld
Det är tre UFOn förstås!
Vilken sensation. Den här bilden kan du få bra betalt för.
Edit: Håkan hann före mig.
Det är tre UFOn förstås!
Vilken sensation. Den här bilden kan du få bra betalt för.
Edit: Håkan hann före mig.
lottawe
Aktiv medlem
Genom fönstret= Rätt, men minns jag rätt var det öppet och detta är enda bilden där effekten finns.
Plats= 9:e våningen på hotell Ariadne. Alltså plåtat ut över Värtahamnen. Rejält uppljusat ser jag inga direkta andra speglingar från rummet varken i denna eller de andra.
Ufon låter ju spännande
Plats= 9:e våningen på hotell Ariadne. Alltså plåtat ut över Värtahamnen. Rejält uppljusat ser jag inga direkta andra speglingar från rummet varken i denna eller de andra.
Ufon låter ju spännande
Paragrafryttaren
Aktiv medlem
Är det bara jag som tycker att Silja-färjan ser ut som om den träffas av en gigantisk upplättningsblixt? :-D
lottawe
Aktiv medlem
Den blixten fyrade iaf inte jag av. Det är jag mer säker på än hur öppet fönstret var..LeadHead skrev:
Är det bara jag som tycker att Silja-färjan ser ut som om den träffas av en gigantisk upplättningsblixt? :-D
Fast sen är jag helsäker på att allt var släckt just för att man skulle se bra ut också (det är kväll) så någon lampa kan det knappast vara..
Fast osäker på fönstret är jag..
Ribbe
Aktiv medlem
skicka bilden till http://www.ufo.se/ så kan de utreda om det är ett ufo
Arne S
Aktiv medlem
lottae skrev:
Fast sen är jag helsäker på att allt var släckt just för att man skulle se bra ut också
Hjälper inte att släcka...testade precis och enligt min fru hade det ingen inverkan.
anders_j
Aktiv medlem
Arne S skrev:
Hjälper inte att släcka...testade precis och enligt min fru hade det ingen inverkan.
haha jo det kan man tolka på två sätt eller fler.
antingen dåligt för dig eller frugan. ;-)
Paragrafryttaren
Aktiv medlem
RolandM skrev:
Speglingar av solen i fönstret på rampen mellan Siljaterminalen och hotellet.
Nej, nej, det var en sumpgasficka i övre troposfären som reflekterade ljus från Venus.
Se så, nu ska vi göra en synundersökning på er allihop. Titta här!
*pekar på silvrig high-techpryl*
Kijana
Aktiv medlem
lottae skrev:
Fast sen är jag helsäker på att allt var släckt just för att man skulle se bra ut också (det är kväll) så någon lampa kan det knappast vara..
Fast osäker på fönstret är jag..
Oavsett om fönstret var stängt eller inte finns det väl en viss möjlighet att det var ströljus eller reflexer mellan linserna i objektivet?
lottawe
Aktiv medlem
Aha, då ska de alltså vara där då?Holmström skrev:
Det är navigeringspunkter för sjöfarten.
/ Jens
Arne förresten, lite taskigt att försöka ta från mig min tro är det nog, fast det taskiga kompenserades dock bra med skrattet jag fick i stället