Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vad är det för skillnad på Nikon 70-200 mm f/2.8 VR I och VR II
- Trådstartare doohan
- Start datum
Hyper
Ny medlem
Bumpar denna lite då även jag har samma funderig, planerar att ta steget upp till FF och är nyfiken på hur mycket bättre vr2 versionen egentligen är över vr1. Vet att vr2 kom till pga att 1an inte riktigt räckte till när D700 lanserades men, är vr1 " Good enough " för en glad amatör?
Kom på nu att jag kanske borde gjort en sökning först men...jaja. All input välkommen.
Kom på nu att jag kanske borde gjort en sökning först men...jaja. All input välkommen.
iSolen.se
Guest
Bumpar denna lite då även jag har samma funderig, planerar att ta steget upp till FF och är nyfiken på hur mycket bättre vr2 versionen egentligen är över vr1. Vet att vr2 kom till pga att 1an inte riktigt räckte till när D700 lanserades men, är vr1 " Good enough " för en glad amatör?
Själva VR är säkert bättre men mer viktigt: när VR I togs fram fanns inte fullformat på samma sätt som idag. Så, VR I gjordes mest för DX, dvs har vignettering och inte samma skärpa i hörnen som i VR II.
(Jag har haft bägge)