Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
v12, Stockholm, fotokompis
- Trådstartare Joakim A
- Start datum
FredrikArvidsson
Avslutat medlemskap
Nästa vecka tänkte jag eventuellt bege mig till Råstasjön (heter den det) där det ska finnas hägrar. Nu vet jag inte om det finns hägrar där nu, men om det finns det vore det kul att plåta dem med mitt super-teleobjektiv som förväntas dyka upp med posten nån gång i nästa vecka. Har beställt det från B&H.
Det kanske vore nåt för er andra också? Alltså att plåta hägrar (och kanske andra fåglar)...
Men, som sagt, jag vill avvakta med att bestämma definitivt datum till dess att jag har hämtat ut gluggen på Posten.
Jag ber att få återkomma i frågan.
Det kanske vore nåt för er andra också? Alltså att plåta hägrar (och kanske andra fåglar)...
Men, som sagt, jag vill avvakta med att bestämma definitivt datum till dess att jag har hämtat ut gluggen på Posten.
Joakim A
Aktiv medlem
FredrikArvidsson skrev:
Nästa vecka tänkte jag eventuellt bege mig till Råstasjön (heter den det) där det ska finnas hägrar. Nu vet jag inte om det finns hägrar där nu, men om det finns det vore det kul att plåta dem med mitt super-teleobjektiv som förväntas dyka upp med posten nån gång i nästa vecka. Har beställt det från B&H.
Vågar man fråga vad det är för tele?
Jag är på!
// Jocke
FredrikArvidsson
Avslutat medlemskap
Jorå jag bits inte
- Det är ett Canon EF 400/5.6. Passade även på att inhandla en 1.4 extender.
Joakim A
Aktiv medlem
FredrikArvidsson skrev:
Jorå jag bits inte
Aha, oki, såg att du redan hade lagt till det i din lista, så jag trodde det var 500-600 mm
Ja, dessa förbannade konvertrar.. tänkte jag skulle få tag i en beg. men inte har jag då hittat någon
// Jocke