ANNONS
Annons

Vårforsen

Produkter
(logga in för att koppla)
lottae skrev:
Åh, då kan ju jag med så jag röstar för den dagen:)
Bara jag lyckas ta mig dit utan egen bil också..

Jag verkar också ha problem med egen bil. gah.

Jag skulle kunna ta mig till bytpunkten fagerås (på 45:an precis innna man kör på 61:an) Eller Kil förstås.

Åh, då kan inte jag tyvärr. Ska vara i Åmål under den helgen och göra något (vet faktiskt inte vad ännu! =) )

För min del är egentligen inte bilen det stora problemet utan snarare körkortet..
Försöker ragga chaufför och lyckas det är Fageråsvägen i beräkningen.

Synd Tes. Men du kanske kunde passa på att fixa de barnplåtningarna jag försökt klämma in där sista månaden om det inte var något roligare du skulle?;)

Har troligen fått förhinder på lördag. Beroende lite på vädret så ska jag ner till Mantorp och plåta.
Hur går det för er på söndag?

Tommy (krångelpelle)

Kan tyvärr inte på lördag. Håller på att måla om huset och det är lugn i helsike att få på lite färg mellan regnskurarna. Måste ta alla tillfällen som bjuds alltså. Hoppas ni får trevligt!

Jag lyckas inte ragga chaffis. Tyvärr, för det hade varit kul.

Och i nuläget är jag ju instängd i mitt hem också p.g.a det där sketna svavelutsläppet här..
Hoppas jag kan ta mig någon annanstans än till vårforsen i helgen iaf och att vårforsen kan bli en annan gång.

lottae skrev:
För min del är egentligen inte bilen det stora problemet utan snarare körkortet..
Försöker ragga chaufför och lyckas det är Fageråsvägen i beräkningen.

Synd Tes. Men du kanske kunde passa på att fixa de barnplåtningarna jag försökt klämma in där sista månaden om det inte var något roligare du skulle?;)

*ryser* Nä...barn, hjälp! ;)
Vi ska ha grillfest, åka dressin och bo i sommarstuga där under helgen och vår rottis är nog det närmaste ett barn man kan komma tror jag! Och du må tro att hon vaktar oss också så de små glina inte ska komma för nära heller, så tyvärr...du får nog själv komma och ta bilderna!

Men jag är i Torsby nästa helg och åker förbi Åmål igen tidigt måndag bitti (typ kl. 5-6) om du vill lifta utefter vägen dit då!

Eftersom ingen verkar kunna på lördag så kan vi blåsa av träffen och skjuta upp den tillsvidare.

/Tommy

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar