phool
Aktiv medlem
Det finns dom som lever i förnekelse, vägrar förstå eller kanske helt enkelt inte har intelligens till att förstå dina förklaringar Mikael, jag tror på första alternativet, alla som sitter med canon vägrar acceptera att teknologin har sprungit ifrån dom, "men det var ju bäst förut" kanske dom kan tycka, men det är inte 2003 längre, lugna ner er canonfolk, kanske canon kommer ikapp, kanske inte, menm idag hänger dom inte med längre, det finns papper på det, det finns mätningar,tester, svart på vitt, nu släpper ju sony sin a77:a, jag kommer absolut inte ha problem med att erkänna att den kommer vara bättre än min d7000, jag är realist, blir ju bara glad om det kommer nya bättre produkter, standarden höjs, jag kommer fortfarande att vara toknöjd med min d7000. Kommer nog aldrig att byta märke, inte ens om canon skulle släppa en modell som är bättre än hela nikons sortiment, pga att jag tycker nikon är helt rätt för mig, jag skulle aldrig sitta och säga att nikon är bättre än canon om det skulle finnas fakta på att canonkamerorna har kommit kapp, men nu är dom inte där!