Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Väska till EOS350D

Produkter
(logga in för att koppla)
Håller med Johan, LowePro TLZ Mini är perfekt för en 350D + kitobjektivet. Får t o m på mitt gamla 80-200 på kameran och sedan kitobjektivet i den lilla fickan utanpå (men trångt blir det).

Den utanpåliggande fickan är annars perfekt för extra batterier och nycklar, medans den lilla fickan inuti rymmer extra CF-kort.

Pris: 250-300 kr tror jag att jag gav för den.

Prisvärd!
 
Tjena!

Fick min väska idag, den rymmer kamera, kitobjektivet, 50mm 1.8 linsen, laddare + strömkabel, av-kabeln, usb kabeln, minnserkortläsare, samt minneskort tämligen enkelt.

Man fick även med ett allvädersskydd som kan vara bra
att ha när himlen öppnar sig :). Fick den som sagt på Ebay till det hyggliga priset 490 sek, och åkte inte på någon inte på någon moms eller tull. Rekomenderar väksan speciellt till er som har ett större objektiv och vill ha en väska som passar.

Mvh

/Maziyar
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.