Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utställning

Produkter
(logga in för att koppla)
Lycka till
mina favoriter är vallmo och blå timme
hoppas att de blir sålda!
de som tittar alltså!

jaja bilderna också ;)

ha det bra

Snygga bilder

Hoppas att du slipper ta med dig några bilder med hem för dom är säkert inte svårsålda. Kan du inte ta en bild på utställningen, hur du satt upp bilderna med ljus och olika höjder kan vara kul om man skulle vilja eller få göra ngt liknande någon gång.

/ Jörgen

Jag instämmer med de andra: -Du kan vara helt lugn, Janne! Fantastiskt fina bilder. Det kommer att bli en jättefin utställning.

Som någon annan tipsade om så tror jag att Du skall tänka Dig för hur Du hänger dem... Jag kan dock inte ge några bra tips direkt... Men ta några steg tillbaka... En idé som jag lekte med var att hänga dem efter grundfärg, t ex de med mycket rött i uppe/t v och de med mer blått i nere/t h. De hänger ungefär så i albumet. Men de kanske skall hänga på en horisontell rad i lokalen, vad vet jag...

Men det är bara min amatörmässiga idé. Det finns säkert rutinerade rävar på sånt här på FS.

Dom kommer hänga på en rad längs en korridor. Jag har tänkt tanken att tona från rött till blått stegvis.

Fotoförbud råder där bilderna skall hänga, men jag skall försöka få tillåtelse att fota.

Tackar!
Nu har jag preliminärbokat lokal för att göra en ytterligare utställning i Täby i april, så får vi se hur det går.

Jag hänger tavlorna i morgon bitti kl 09.00.
4 stycken är sålda, men jag behåller dom tills utställningen avslutas.
Om fler vill köpa samma bild framkallar jag fler kopior.
De skall hänga två veckor.

Detta verkar ju gå bra.... :))

GRATULERAR!
Jätte kul att höra att det varit så lyckat och det ens innan bilderna hunnit upp!
Alltså kan det ju bara bli bättre...

janne! coolt! snygga bilder och extra roligt att du redan sålt bilder!! gratulerar! :eek:D
blir jätteinspirerad och funderar vilt på att själv ställa ut eller kanske tävla tillome.. ?
nåt tips du kan förmedla? (eller nån annan?)

man kan inte som icke anställd på företaget komma och titta, möjligtvis?

en liten lustig grej jag gjorde för en så där 15 år sen är att jag ställde ut mina teckningar och målningar på.... kodak (!) i järfälla.

Christel: Klart du kan kolla!
Företaget släpper inte in vem som helst. Vi jobbar med försvarsmateriel, men som min besökare kommer du in. Ring mig hem 08-768 72 47
eller mobilt 0708-669612 så löser vi det!

jösses.. snabba ryck! ;o)

va bra.. nån särskild dag som passar speciellt bra? eller är det bara å ringa lite innan å kolla?

Janne,
jättekul att det gått så bra med utställningen!

Fast en sak slog mig...Hehe. Har du tänkt på hur många som har sett *den här* utställningen? När jag tittade nyss var det 1100 tittar - och jag misstänker att själva albumet fått mer än ett par tittar av det antalet också,

Internet är en förunderlig mackapär.
Trevlig helg!
-Christian

Det står att 62 sett albumet, men den siffran tror jag inte på eftersom funktionen som räknar varit avstängd.

Jag är glad och förvånad att det har gått såhär bra. Jag har sålt 6 bilder hittills, och jag har fått massor av snälla kommentarer även irl under denna första dag utställningen hängde uppe på väggen.

Det är roligt eftersom det är första gången jag ställer ut. Hade reaktioner uteblivit, eller blivit de motsatta, hade jag kanske sålt kameran och gått och lagt mig. Det skall jag inte göra nu ;)

På grund av att någon som skulle haft utställning på Täby bibliotek hoppat av, har jag fått möjlighet att ställa ut bilder där 28/4 - 30/5.

Med blodad tand tackar jag ja :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar