Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utskrift av bilder i stockholm på 24h

Produkter
(logga in för att koppla)

Andreas Cedborg

Avslutat medlemskap
Hej,

jag har tidigare använt Expert Fridhemsplan för utskrift av bilder. Nu har de lagt ned.

Jag behöver skriva ut ett 30-tal bilder och måste ha det gjort inom ca 24h eftersom det är en släkting som är på besök som skall ha dem. Jag bor i stockholmsonrådet.

Har någon ett bra tips om var jag kan göra detta? (Gärna ladda upp och beställa via nätet och sedan hämta i fysisk butik).
 
Om inte Crimson hinner så brukar Expert på hornsgatan (högt upp, bortanför zinkensdamm) vara snabba och ge bra resultat. Jag har använt dem ibland när det varit bråttom och skulle nog säga att de är bästa konsument-stället jag provat (annars är crimson min favvis, med jämn och hög kvalitet).
 
Andreas Cedborg skrev:
Hej,

jag har tidigare använt Expert Fridhemsplan för utskrift av bilder. Nu har de lagt ned.

Jag behöver skriva ut ett 30-tal bilder och måste ha det gjort inom ca 24h eftersom det är en släkting som är på besök som skall ha dem. Jag bor i stockholmsonrådet.

Har någon ett bra tips om var jag kan göra detta? (Gärna ladda upp och beställa via nätet och sedan hämta i fysisk butik).

Har dom lagt ner helt? Eller är det bara framkallningsbiten? Trodde dom gick bra.

Hus som, så finns det ett gäng butiker som har 1-timmas framkallning. Bara att gå förbi med ett kameraminne/USB/CD och beställa. Tex Fotoquick Åhlens, Fotokungen vid Odenplan eller Medborgarplatsen, Expert Hötorget eller om du vill ha vid Fridhemsplan så finns Kungsholms Foto på S:t Eriksgatan 30.
 
Expert fridhemsplan har lagt ned. Deras bildtjänst låg kvar på nätet, men det gick inte batt beställa... När jag rngde dem såp fick jag medelande om att butiken var nedlagd.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.