Annons

FS Bildfunktioner Utrustning

Produkter
(logga in för att koppla)

Johan Pihl

Aktiv medlem
Hur gör man för att beskriva vilken utrustning man använt när man tagit bilden man laddar upp?
Förut var det inga problem, men nu får man upp den här texten: "Utrustning i din kameraväska: (underhåll)", och hur man än gör så går det inte välja vilken utrustning det ska stå till den bild man laddar upp.
Nån som kan förklara? Nån som förstår varför man ändrade hur det var innan, då det funkade?

Ja jag undrar det samma! Och klickar man på "underhåll" vilket går att klicka på så kommer man till hela kameravsäskan på annan sida men det går inte och göra något via den klickningen!? Ok jag förstår det är alltså något slags underhåll men hur länge då? Det funkade ju bra tidigare då man hade sina kameror där och kunde välja.

Ja, jag väntar också på att felet ska åtgärdas, men inget tycks ske. Förmodligen känner de på fs inte till problemet, eller så bryr de sig inte. Blir mer omständligt att ladda upp bilder nu, om man vill skriva vilken utrustning man använt när man tagit bilden, och man blir hänvisad till att "Underhålla hela sin kameravsäska". Jag försöker begripa logiken bakom förändringen de gjorde, men jag kan inte se nån sådan. Men det har hänt förut också att fs gör tekniska förändringar på sidan, som bara resulterar i försämring.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar