Advertisement

Annons

Utmaning - Ulricehamn

Produkter
(logga in för att koppla)
Ne nu får de hända nått här. Utmaning 102 är tagen på Boteks lokaler i norra delen av centrum snett mitt emot Lidl.

Utmaning 103 får någon annan äran att fota.

Bilagor

• utm.JPG
    utm.JPG
    80.1 KB · Visningar: 183
104 hittar man vid butiken Hemmakväll. Vill man ha gallret med på bild så får man fota efter stängningsdags. Sedan så vill jag välkomna Pontus. Kul med nya medlemmar.

Bilagor

• hemakvall.jpg
    hemakvall.jpg
    52.9 KB · Visningar: 154
Nu hoppar jag in i utmaningen igen efter ett par års uppehåll :p.. här är svaret på #105: taket vid den hyrda parkeringen på bogesundsgatan, strax söder om plutos lokaler!

Bilagor

• IMG_0747.jpg
    IMG_0747.jpg
    11.6 KB · Visningar: 135
När jag ändå var ute och letade efter dessa två skönheter från swegon passade jag på att fixa en ny utmaning åt er alla. Här kommer #106 ladies and gents.

Bilagor

• IMG_0754.jpg
    IMG_0754.jpg
    23.3 KB · Visningar: 138
Bild 106..
När målet är precis utanför mitt fönster kände jag mig tvungen att bege mig in i leken.. så här är 106:an.. Dvs.. Missionskyrkan...

Bilagor

• P1030178 [%P].jpg
    P1030178 [%P].jpg
    14 KB · Visningar: 133
Bild#107

Då skall jag alltså lägga ut en ny... Hadde ingen rolig kamera med mig ut men här är en lurig lite bild...

Bilagor

• P1030179 [%P].jpg
    P1030179 [%P].jpg
    20 KB · Visningar: 129
Svar på utmaning 108

var en kluring. Men jag kom på det till slut. Det gamla vårdhemmet som ligger på Ekhultsgatan.

Bilagor

• vårdhemmet.jpg
    vårdhemmet.jpg
    33.6 KB · Visningar: 108
Jag trodde lee-märket var en ledtråd i sig, men jag kan säga så här mycket: Det är baksidan på gågatan och synlig från den nya gatan.

Går förbi denna ganska ofta så det är av ren lathet som jag inte plockat den, men ville inte att Emil skulle ta denna ;-)

Gatan som går ner mellan fd Hedbergs kläder och Begravningsbyrån heter Riddaregatan.

Bilagor

• backe.jpg
    backe.jpg
    18.4 KB · Visningar: 212
Utmaning 110:

Borsta bort dammet från kamerorna och ta på bekväma skor och börja leta. Så svår skall den inte vara.

Bilagor

• horn.jpg
    horn.jpg
    17.3 KB · Visningar: 214
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar