ANNONS
Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Sorry att det inte blivit av med nån ny bild, har varit mycket i helgen, och sen tar den lilla mycket tid...Feel free att lägga upp en ny.
 
Nä nu har det tagit för lång tid och eftersom det är min födelsedag (och då får man gå lite utanför ramarna) så bestämmer jag att det är dags att lägga upp en ny bild så att folk har något att göra i helgen! Det är ganska lätt men vi ska ju få igång tråden!
 
Grattis Henrik

Inte någon hund men fyrbent eller är det sexbent? iallafall.
Ribbersborg fälttävlanhinder????

Jörgen
 

Bilagor

  • häst.jpg
    häst.jpg
    68.7 KB · Visningar: 357
Denna är nog inte lätt he he. Bilden tagen förra vintern därav det där lite vita kalla i bakgrunden.

Jörgen
 

Bilagor

  • img_5440.jpg
    img_5440.jpg
    57.8 KB · Visningar: 348
Katrinetorpsgården tror jag att det hette.
Efter en LÅNG promenad så var jag i mål
 

Bilagor

  • img_6930w.jpg
    img_6930w.jpg
    12.7 KB · Visningar: 360
Jodå 1½ timme glatt och livat men det var det värt samt att jag fick tag på en ny utmaning men jag fuskade och tog bussen hem efter en shopping i svågertorp, det är inte varje dag som man är där. Samt att jag fikade där mmmmm och har ni inte varit in på en fika så är det march iväg dit för det var inte fy skam....
Och nu har ni fått rent förmånga ledtrådar till nästa bild.
 
Dax för lite hjälp? Gjorde en sökning på nätet och fann detta.

"Lekplatsen invigdes i juni 2004. Inför byggstarten hjälpte några barn i skolan och på förskolan i XXXXXXXXX till med idéer på temat."

Censurnisse varit framme och ersatt stadsdelen med X. Hoppas att det underlättar
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.