Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Utmaning Malmö
- Trådstartare cecber
- Start datum
kattennisse
Medlem
Jag vet!
Jag vet!! ska se om jag hinner dit på fredag! men lägg INTE upp fler ledtrådar! det behövs inte...
Jag vet!! ska se om jag hinner dit på fredag! men lägg INTE upp fler ledtrådar! det behövs inte...
kattennisse
Medlem
Bra att du inte la upp fler ledtrådar!!! bild kommer i morgon!
kattennisse
Medlem
Västra hindbyvägen
Här kommer bilden, trappan är entren till loppisen på västra hindbuvägen! för en som inte varit där kan jag verkligen rekomendera ett besök. kär kan man hamdla all elektronik och rengörigdmedel parfym mm mm till ca halva priset. det säljer nästan bara nya saker här, så att kalla det för loppis är inte riktigt rätt egentligen.
Ny bild kommer i kväll!
/ Måns
Här kommer bilden, trappan är entren till loppisen på västra hindbuvägen! för en som inte varit där kan jag verkligen rekomendera ett besök. kär kan man hamdla all elektronik och rengörigdmedel parfym mm mm till ca halva priset. det säljer nästan bara nya saker här, så att kalla det för loppis är inte riktigt rätt egentligen.
Ny bild kommer i kväll!
/ Måns
Bilagor
kattennisse
Medlem
nicrosoft
Aktiv medlem
Re: Västra hindbyvägen
Hälericentral är nog ett bättre ord än loppis.
kattennisse skrev:
här kan man hamdla all elektronik och rengörigdmedel parfym mm mm till ca halva priset. det säljer nästan bara nya saker här, så att kalla det för loppis är inte riktigt rätt egentligen.
/ Måns
Hälericentral är nog ett bättre ord än loppis.
kattennisse
Medlem
JA!! bra jobbat!!
kattennisse
Medlem
HAHA! Ja hälericentralen e nog ett mycket bättre namn! De har väldigt bra och billiga uppladningsbara batterier att använda i blixten till kameran! köpte ett helt lass där för ett tag sen! hehe Ja tror faktiskt inte att det är så mycket stäldgods där, tror mer det handlar om svart import och moms fiffel mm. billigt är det i varje fall...
kattennisse
Medlem
Ja vet! fattar bara inte riktigt vilket håll bilden är tagen från, men ska ner till Malmö i morgon, så det får väl bli en tur dit då!
kattennisse
Medlem
kattennisse
Medlem
nicrosoft
Aktiv medlem
Zepofan skrev:
Visst är det Hovrätten (gamla) på bilden.
Dit och ta en bild och lägg in..
kattennisse
Medlem
nicrosoft skrev:
Dit och ta en bild och lägg in..
Hej!
Det har jag ju redan gjort, och sen lagt upp en ny bild efter det!! så nu e det bara att leta efter vad den bilden jag lagt in föreställer!
/ Måns
nicrosoft
Aktiv medlem
kattennisse skrev:
Hej!
Det har jag ju redan gjort, och sen lagt upp en ny bild efter det!! så nu e det bara att leta efter vad den bilden jag lagt in föreställer!
/ Måns
Tolkade Lars inlägg som en kommentar på nya bilden..
kattennisse
Medlem
nicrosoft skrev:
Tolkade Lars inlägg som en kommentar på nya bilden..
OK! ut o leta nu då!
hehe
Lycka till!