Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
MKKs klubbhus månne?

Är det möjligtvis kanotklubbens hus vid Mölleplatsen? Känns likadant, fast ändå inte. Är kanske bara ljuset och årstiden på din bild...?
 

Bilagor

  • mkk.jpg
    mkk.jpg
    17 KB · Visningar: 613
Haha, nu är det Niklas tur! Det betyder att vi skall vänta i en vecka och sedan skita i honom för börja på en ny bild...


...som niklas sedan löser etc, etc.

/Patrik
 
Hav förtröstan!

Det drog ju ut lite på tiden eftersom jag väntade på att få bekräftat huruvida jag hade rätt motiv eller ej.

När så äntligen har skett, tänker jag under morgondagen (lördag) strosa runt på Malmös gator med förhoppningen att finna något arkitektoniskt tilltalande att fröjda er ögon med.

Har jag inte innan lördag midnatt lyckats med denna till synes enkla uppgift, ber jag någon fortsätta tråden genom att själv lägga in en bild.

Men jag ber alltså om att få morgondagen på mig.

Jag önskar er alla lycka och välgång i livet!

Mvh,
Niklas Ausenius
 
Ah! Ser lagom svårt ut.
Hm... Ljust lackerat trä. Vill ha det till att vara inomhus på grund av träet. Men det är ju lackerat. Kan ju vara en dörr...

Ja, jag får spåna lite till på det.

/Patrik
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.