Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Hmm, där har jag nog gått förbi ungefär 1000ggr
när man varit ute med hunden men dörren har jag aldrig lagt på minnet, där ser man.
 
Då kommer här nästa bild!
Ett litet avbrott från allt det vackra...håll till godo!
 

Bilagor

  • dsc_1688 copy.jpg
    dsc_1688 copy.jpg
    67.4 KB · Visningar: 596
hm... övergivet hus. Industrilokal? Kan ju var 80% av malmös byggnader. Men jag vet vilken byggnad jag skall och se om det är, man kan ju alltid hoppas på att det är rätt.

/Patrik
 
nästan fredag så här är helgens bild!
Är centralt i stan och har nog sett dagens ljus efter många långa år dolt bakom en *****
 

Bilagor

  • utmaning1.jpg
    utmaning1.jpg
    55.9 KB · Visningar: 521
nu har det gått två dagar så nu kommer en ledtråd.

inom en radie av 100 meter från triangeln finns denna i en vägg. Vore just komiskt om de demonterade den när den ligger som bild här så jag har kollat att den är kvar idag....

väntar till måndag innan jag avslöjar var
 
Haha! Som jag och Niklas har letat efter denna automat! I spöregn, mitt i natten. Men vi fann den! Dock så hade inte någon av oss kamera så det blir väl till att stiga upp tidigt i morgon och springa dit innan han hinner dit. haha.

Dock så förstod jag inte vad den har stått bakom innan. Kommer inte håg vad som har legat där innan.

/Patrik
 
Jag visste att jag kände igen den! Det lustiga var att när jag letade gick jag förbi den först en gång för jag tittade på "fel" vägg. Men här är den!
 

Bilagor

  • dsc_1710 copy.jpg
    dsc_1710 copy.jpg
    44.3 KB · Visningar: 466
BRAVO! det har varit en Kiosk/Tobak affär och automaten har varit täckt med hållare för löpsedlar för dags/kvälls/skvaller tidningar.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.