Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Utmaning Malmö
- Trådstartare cecber
- Start datum
MABSkåne
Aktiv medlem
Fast kraftigt redigerad bild så tror jag det kan vara kopparbergsgatan 4.
Visst är det Kopparbergsgatan 4.........eftersom 4 fanns med på bilden så tog jag bort gatunamnet och texten där det står att det är Sofie Park, det ska ju inte vara hur lätt som helst
ser även att du lagt upp en ny så det är väl bara att ge sig ut i snövädret och leta.
js1
Aktiv medlem
Visst är det Kopparbergsgatan 4.........eftersom 4 fanns med på bilden så tog jag bort gatunamnet och texten där det står att det är Sofie Park, det ska ju inte vara hur lätt som helst
ser även att du lagt upp en ny så det är väl bara att ge sig ut i snövädret och leta.
Jag inbillar mig att du är "postare" så du kanske vet varför inte det poststället finns med på posten.se?
MABSkåne
Aktiv medlem
Jag inbillar mig att du är "postare" så du kanske vet varför inte det poststället finns med på posten.se?
Ja du har rätt, jag är brevbärare och här på Kopparbergsgatan ligger ett utdelningskontor (brevbärarkontor) och förr även ett postcenter, det är därför det är så välskyltat........och tanken med att redigera bort texten Sofie Park var att lura dit er till Holmgatan 4 (alltså samma nummer som Kopparbergsgatan) för där finns ett företagscenter som man lätt kan hitta på posten.se och även på Hitta.se
men som sagt postcentret på Kopparbergsgatan 4 finns inte längre därför är det bort taget på posten.se...........Hoppas det inte var för svårt
PS. Var det någon av er som var på Holmgatan 4 och letade. DS:
Paul Kellerman
Aktiv medlem
Mega klurigt att ta bilden i en annan vinkel..
Good Work.....
Good Work.....
Paul Kellerman
Aktiv medlem
Paul Kellerman
Aktiv medlem
Paul Kellerman
Aktiv medlem
Här är mycket träd....
Även utanför tomten.....
Även utanför tomten.....
Paul Kellerman
Aktiv medlem
MABSkåne
Aktiv medlem
Ekgatan 46
In med en ny bild nu Bengt så vi kan leta under dygnets ljusa timmar.
Paul Kellerman
Aktiv medlem
Absolut rätt......
Ekgatan....
Trodde kanske min ledtråd var för lätt, mycket träd här.
Många gatunamn med träd här omkring, EK, Tall ,Kastanj.
Ekgatan....
Trodde kanske min ledtråd var för lätt, mycket träd här.
Många gatunamn med träd här omkring, EK, Tall ,Kastanj.
Paul Kellerman
Aktiv medlem
Paul Kellerman
Aktiv medlem