Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Vi chansar på en ny direkt.....

Det ser ju verkligen ut att vara där ändå så.
Var finns detta högt belägna konstverk?
 

Bilagor

  • Foto.jpg
    Foto.jpg
    26.2 KB · Visningar: 916
Fast kraftigt redigerad bild så tror jag det kan vara kopparbergsgatan 4.

Visst är det Kopparbergsgatan 4.........eftersom 4 fanns med på bilden så tog jag bort gatunamnet och texten där det står att det är Sofie Park, det ska ju inte vara hur lätt som helst :)
ser även att du lagt upp en ny så det är väl bara att ge sig ut i snövädret och leta.
 
Visst är det Kopparbergsgatan 4.........eftersom 4 fanns med på bilden så tog jag bort gatunamnet och texten där det står att det är Sofie Park, det ska ju inte vara hur lätt som helst :)
ser även att du lagt upp en ny så det är väl bara att ge sig ut i snövädret och leta.

Jag inbillar mig att du är "postare" så du kanske vet varför inte det poststället finns med på posten.se?
 
Jag inbillar mig att du är "postare" så du kanske vet varför inte det poststället finns med på posten.se?

Ja du har rätt, jag är brevbärare och här på Kopparbergsgatan ligger ett utdelningskontor (brevbärarkontor) och förr även ett postcenter, det är därför det är så välskyltat........och tanken med att redigera bort texten Sofie Park var att lura dit er till Holmgatan 4 (alltså samma nummer som Kopparbergsgatan) för där finns ett företagscenter som man lätt kan hitta på posten.se och även på Hitta.se

men som sagt postcentret på Kopparbergsgatan 4 finns inte längre därför är det bort taget på posten.se...........Hoppas det inte var för svårt :)

PS. Var det någon av er som var på Holmgatan 4 och letade. DS:
 
Hittad.....

ÅVC ute vid Hyllie.........
Alltså Åter Vinnings Centralen
Visserligen inte samma vinkel, men ändå......
 

Bilagor

  • ÅVC.jpg
    ÅVC.jpg
    13.8 KB · Visningar: 823
Jaha gick inte den ledtråden hem....

Då får vi väl sätta in en bild som ger mer.
Ser ut som om huset är till salu också......
 

Bilagor

  • 20090220517.jpg
    20090220517.jpg
    27.7 KB · Visningar: 1,011
Hittad.........

Skulle nog våga säga att det är här bilden är tagen.
Kristianstadgatan 12 ungefär.

Tack för tipset Piggelin........
 

Bilagor

  • Möllan.jpg
    Möllan.jpg
    28.6 KB · Visningar: 758
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.