Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Har du inte börjat jobba?

(Glömde jag berätta att den som vinner Topp 2009 får bjuda resten av gänget på pilsner ;)

Har du inte börjat jobba?

(Glömde jag berätta att den som vinner Topp 2009 får bjuda resten av gänget på pilsner ;)

Jodå, har börjat jobba. Idag blev det frukostfikan som blev lidande. Men du kan vara lugn. Kör inte bil till jobbet varje dag.

Det där med ölen kan jag leva med. Några bilders försprång är inte mycket att hurra över nu när vi har ett långt 2009 framför oss. Känner redan hur övriga i gänget flåsar i nacken.

Ny bild lyser med sin frånvaro.......

Vi är många nu som sitter o väntar otåligt på ny spännande bild från dej sugarman64.
Du vet väl våran policy, ny bild skall man ha i beredskap. Om man inte har det så får man vänta med att ta gissningasbilden också. Så att vi andra som har nån bild på lager också kan få vara med o leka lite.
Men vet ej om du var med när vi kom fram till detta.
Så nu hoppas vi på en snabb bra bild sugarman64.

Senast ändrad:
Jag har snörat på mig spikskorna och kameran är skjutklar.
Här gäller det att inte tappa greppet.

Jodå, var med när detta beslutades. Har klara bilder på ett USB-minne som jag glömt där hemma. Trodde att det skulle klara sig ett par timmar till innan ni fick abstinensbesvär ;-)

Vi kör den här så att ni inte sitter sysslolösa.

Bilagor

• DSC00378_2.JPG
    DSC00378_2.JPG
    31 KB · Visningar: 162
Kunde inte låta bli att ta en promenad.

Möllan vid Bulltoftaskolan?
Beklagar bildkvalitén, men det fanns inte så mycket ljus att tillgå för en liten kompaktkamera.

Bilagor

• PICT2121_2.jpg
    PICT2121_2.jpg
    34.1 KB · Visningar: 240
OK. Är lite snabbare denna gången, så ni behöver inte snöra av er spikskorna ;-)

Var hittar vi denna fasad?

Bilagor

• PICT2115_2.jpg
    PICT2115_2.jpg
    73 KB · Visningar: 218
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar