Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Va?

Här är man livrädd för att man måste åka bort några dagar till en datorlös stuga i skogen i tron att man ska bli hjälplöst distanserad under tiden men här har det ju inte hänt ett skit..!!
 
Här är den, utanför rådhuset på Stortorget.

Skulle egentligen fota med min riktiga kamera, men det fungerar dåligt utan minneskort. Tur mobilen alltid är med :)
 

Bilagor

  • DSC00230.JPG
    DSC00230.JPG
    71.2 KB · Visningar: 229
Östra Farmvägen 18

En bilverksatad i gamla fabrikslokaler. Jag såg att det numer var uppsnyggat. Tidigare var det ganska skräpigt på tomten
 

Bilagor

  • Östar Farmvägen.jpg
    Östar Farmvägen.jpg
    49.2 KB · Visningar: 205
Jaha, lite halvsömnigt tempo i tråden! Är det helgerna och allt firande som sätter käppar i hjulen? Å andra sidan är säkert många lediga och borde ha tid att leta :)

Kan väl nämna att jag själv "drog en nit" igår. Brukar inte köra på vinst och förlust men igår gjorde jag mig inte bara en utan två extrasvängar för att klippa Bengts bild. Två långa näsor igår för min del alltså!

Nu går vi snart in i de sista 24 skälvande timmarna av 2008 så om inte förr så får ni alla ha ett Gott slut och ett Gott nytt 2009 med många nya spännande utmaningar!

/Jörgen
 
Gott nytt år från en som regelbundet kollar här ;)

Den senaste tror jag mig veta var den är så om ni inte tar den snart får jag väl åka förbi och göra det, om jag nu har rätt.
 
Ser ut att vara tagen från hotell Hilton vid Triangeln.

Jag har lite annan vinkel på min bild då den är tagen sittandes i bilen i taxizonen.

Rätt?
 

Bilagor

  • DSCF2805_2.jpg
    DSCF2805_2.jpg
    52.9 KB · Visningar: 277
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.