Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Utmaning Malmö
- Trådstartare cecber
- Start datum
Piggelin-Malmö
Aktiv medlem
Va?
Här är man livrädd för att man måste åka bort några dagar till en datorlös stuga i skogen i tron att man ska bli hjälplöst distanserad under tiden men här har det ju inte hänt ett skit..!!
Har inte orkat så cyckla du dit jörgen
Albin Gustafsson
Aktiv medlem
Albin Gustafsson
Aktiv medlem
Paul Kellerman
Aktiv medlem
Vi kan nog utesluta Bo01....
Inte riktigt samma byggstil.
God fortsättning på er alla.........
Inte riktigt samma byggstil.
God fortsättning på er alla.........
Albin Gustafsson
Aktiv medlem
Bra gjort Bengt! Den var tydligen inte så svår som jag trodde.
js1
Aktiv medlem
Jaha, lite halvsömnigt tempo i tråden! Är det helgerna och allt firande som sätter käppar i hjulen? Å andra sidan är säkert många lediga och borde ha tid att leta
Kan väl nämna att jag själv "drog en nit" igår. Brukar inte köra på vinst och förlust men igår gjorde jag mig inte bara en utan två extrasvängar för att klippa Bengts bild. Två långa näsor igår för min del alltså!
Nu går vi snart in i de sista 24 skälvande timmarna av 2008 så om inte förr så får ni alla ha ett Gott slut och ett Gott nytt 2009 med många nya spännande utmaningar!
/Jörgen
Kan väl nämna att jag själv "drog en nit" igår. Brukar inte köra på vinst och förlust men igår gjorde jag mig inte bara en utan två extrasvängar för att klippa Bengts bild. Två långa näsor igår för min del alltså!
Nu går vi snart in i de sista 24 skälvande timmarna av 2008 så om inte förr så får ni alla ha ett Gott slut och ett Gott nytt 2009 med många nya spännande utmaningar!
/Jörgen
sugarman64
Aktiv medlem
God fortsättning & Gott Nytt År på er alla Malmö-jägare.
Jakten fortsätter nästa år
Jakten fortsätter nästa år
sugarman64
Aktiv medlem
sugarman64
Aktiv medlem
Piggelin-Malmö
Aktiv medlem
Hoppas att denna inte varit med tidigare.
Nej det har den inte.
Almtorget.
För er som vill veta mer så kan ni hitta statyn på denna sidan + en massa fler statyer.
Vill jämna ut oddsen lite, här kommer ett bra hjälpmedel som några säkert använder.
http://www.malmo.se/konstguide
Bilagor
Piggelin-Malmö
Aktiv medlem
sugarman64
Aktiv medlem
Piggelin-Malmö
Aktiv medlem
Ser ut att vara tagen från hotell Hilton vid Triangeln.
Jag har lite annan vinkel på min bild då den är tagen sittandes i bilen i taxizonen.
Rätt?
Jepp Korrekt....
Min bild är från 18:e våningen där jag spenderade min nyår
sugarman64
Aktiv medlem