ANNONS
Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Ystadgatan 22

När solen står lågt i väster lyser ögonen på ugglan gröna. Såhär i gatlyktans sken blir dom bruna.

Bilagor

• 22.jpg
    22.jpg
    20 KB · Visningar: 317
Här går det undan :)

Jaha då kommer en ny bild här...

Ville ha lite färg i höst mörkret.

Var hittar vi detta fina grönområde?

Bilagor

• Grönt-i-omgivningen.jpg
    Grönt-i-omgivningen.jpg
    92.7 KB · Visningar: 288
En chansning fast rätt säker ändå.

När ni tar i mina barndomskvarter så är där inte mycket jag inte knäcker. Bilden är troligtvis tagen på cykelstigen bakom hotellet som förr hete SKYLINE, Rättsvägen heter visst cykelbanan där.
Bilden gör ju inte precis rättvisa fast kunde inte komma ifrån tidigare.

Bilagor

• Rättsvägen.jpg
    Rättsvägen.jpg
    97.4 KB · Visningar: 171
Ha ha ha ha

När ni tar i mina barndomskvarter så är där inte mycket jag inte knäcker. Bilden är troligtvis tagen på cykelstigen bakom hotellet som förr hete SKYLINE, Rättsvägen heter visst cykelbanan där.
Bilden gör ju inte precis rättvisa fast kunde inte komma ifrån tidigare.

Detta var ju riktigt kul....

Man blir lika glad vaje gång mobilen blippar till att man fått ett mail. In o kolla :)

Ja jörgen jag skall jaga som satan.....

Texten är ju rätt men bilden vet jag inte riktigt...
Om du skall ta natt foto så får du köpa marschaller så vi ser vad du tagit.....

Men men eftersom jag kan urskillja ett träd med ljuset bakom och framförallt din text så köper vi det....

In med en ny jag skall i väg i kväll igen o köra så in med en ny så skall jag klippa den med :)

Ny bild snabbt o lätt.....

Den enda ledtråd jag vill ge på denna är att, vi har haft en bild för ett bra tag sen ca 100 meter från denna.

Bilagor

• Blåa saker.jpg
    Blåa saker.jpg
    20.7 KB · Visningar: 179
Ska vi dra våra (inofficiella) regler:

Gissebilden ska vara tagen i Malmöområdet innanför Yttre ringvägen mellan Lernacken och Kronetorp ungefär.

Kan i princip föreställa vad som helst. Plats, byggnad, staty, fontän, whatever. Helst nya objekt men det kan ju vara svårt om man inte varit med från början.

Svarsbilden ska vara tagen efter att gissebilden presenterats
(inget arkivgrävande alltså) och tydligt föreställa motivet. Den som svarar skriver också vad bilden föreställer och var den är tagen.

Den som först svarar rätt tar över "pinnen".

Jag har en fråga om vad ni andra säger om en extra regel....

När man svarar på en bild så skall man alltid ha en ny bild till hands så att man slipper döperioder då man väntar på en ny bild skall komma in

Vad säger ni... tycker ni jag e ute o cycklar eller ???

Ja du e ute o cyklar...........

Jag har en fråga om vad ni andra säger om en extra regel....

När man svarar på en bild så skall man alltid ha en ny bild till hands så att man slipper döperioder då man väntar på en ny bild skall komma in

Vad säger ni... tycker ni jag e ute o cycklar eller ???
Men den idén var bra. Helt ok med mej.
Vad säger resten av gänget här?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar