Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Utmaning Malmö
- Trådstartare cecber
- Start datum
js1
Aktiv medlem
vaktmästaren skrev:
Det är sådant som kallas att vara hemmablind. Själv är jag född på Limhamn under senare delen av första halvan av förra århundradet! 1944 för att vara exakt!
Ja, pinsamt. Det är ju huset med secondhandbutiken och restaurang Lemone mittemot.
Där har man ätit några ggr, kan rekommenderas.
Paul Kellerman
Aktiv medlem
Paul Kellerman
Aktiv medlem
Helt rätt.
Var den så svår från början. Tyckte den var väldigt speciell. O skulle bli lätt o knäcka.
Var den så svår från början. Tyckte den var väldigt speciell. O skulle bli lätt o knäcka.
Piggelin-Malmö
Aktiv medlem
Piggelin-Malmö
Aktiv medlem
Piggelin-Malmö
Aktiv medlem
Lysande.....
In med en rolig en nu
In med en rolig en nu
Piggelin-Malmö
Aktiv medlem
Ja det var nya friska tag om man säger så....
Jag kör förbi där nu i kväll så ni behöver inte köra dit så spar era bensinpengar
Jag kör förbi där nu i kväll så ni behöver inte köra dit så spar era bensinpengar
js1
Aktiv medlem
Piggelin-Malmö skrev:
Ja det var nya friska tag om man säger så....
Körde du vilse?
Piggelin-Malmö
Aktiv medlem
Nej Glömde kameran i bilen.... får hoppas kameran e kvar när jag kommer ut snart.
Skall lägga in bilden när jag kommer till jobbet. Får hoppas ingen hinner före.
Skall lägga in bilden när jag kommer till jobbet. Får hoppas ingen hinner före.
Piggelin-Malmö
Aktiv medlem
js1
Aktiv medlem
Visst är det så.
(I början på 1900-talet tillverkades det flygplan, junkers, i lokalerna. Nazisterna hade nån form av intresse i fabriken och en viss Herman Göring bodde periodvis på Linnegatan i Limhamn)
http://sydsvenskan.se/malmo/limhamnbunkeflo/article227218.ece
(I början på 1900-talet tillverkades det flygplan, junkers, i lokalerna. Nazisterna hade nån form av intresse i fabriken och en viss Herman Göring bodde periodvis på Linnegatan i Limhamn)
http://sydsvenskan.se/malmo/limhamnbunkeflo/article227218.ece