ANNONS
Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Och det lär väl vara rätt, så vi kör vidare:
 

Bilagor

  • dsc01264_400.jpg
    dsc01264_400.jpg
    81.2 KB · Visningar: 259
Från andra hållet. Bilden är mycket pixlig, man jag vet inte riktigt hur jag ska få till storleken snyggt.
 

Bilagor

  • almar1.jpg
    almar1.jpg
    28 KB · Visningar: 256
vaktmästaren skrev:
OK! Glöm mina tidigare inlägg, då! Och ta bort mina bilder!

Det går inte.

Om du tittar på sidan 66 så har det påtalats att svarsbilden ska vara tagen efter gissebilden, vilket du då även accepterat.

Jag tycker vi kör vidare på Bennys bild för att inte hacka sönder tråden men försöker hålla oss till "reglerna" i fortsättningen.
 
js1 skrev:
Det går inte.

Om du tittar på sidan 66 så har det påtalats att svarsbilden ska vara tagen efter gissebilden, vilket du då även accepterat.

Jag tycker vi kör vidare på Bennys bild för att inte hacka sönder tråden men försöker hålla oss till "reglerna" i fortsättningen.
OK! Ber om ursäkt, skall tänka på det i fortsättningen!
 
Pinsamt! Som Limhamnsbo sen många år och dessutom hundägare som rört mig mycket till fots i Limhamn måste jag erkänna mig besegrad.
Ska bli spännande att se var det är. Frågan är var Benny drar gränsen för Limhamn?
 
Kanske Hittad

Kan det vara denna kupolen i korsningen Järnvägsgatan/Sveagatan i/på Limhamn
 

Bilagor

  • limhamn.jpg
    limhamn.jpg
    97.7 KB · Visningar: 244
js1 skrev:
Pinsamt! Som Limhamnsbo sen många år och dessutom hundägare som rört mig mycket till fots i Limhamn måste jag erkänna mig besegrad.
Ska bli spännande att se var det är. Frågan är var Benny drar gränsen för Limhamn?
Det är sådant som kallas att vara hemmablind. Själv är jag född på Limhamn under senare delen av första halvan av förra århundradet! :) 1944 för att vara exakt!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.