Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag kan ju tycka att en bild på den låsta dörren då borde funka lika bra som bildbevis för att man hittat motivet. Sedan är det kanske något att tänka på att motivet ska vara tillgängligt hela tiden (och inte vara upphovsrättskyddat ;)
 
Jag tycker ju självklart att man skulle kunna fota utanför lite för att samtidigt illustrera vart det är. Anledningen till att jag la upp bilden var mest för att jag ville tipsa andra fotointresserade om att det finns en utställning som är värd ett besök.
 
Ah! Snyggt Inger!
Då är vi några stycken som sitter och spänt väntar på din nya bild.

/Patrik
...som laddar batterierna i kameran och låser upp cyklen så att han är redo.
 
Jag vet precis vad jag vill lägga upp för bild! Tyvärr har jag inte tagit den än! *s*
Men den kommer imorgon!
...om det är ok att vänta tills dess? Annars får jag leta upp någon annan!
 
Här kommer en ny! Jag tycker det huset är så fint men jag har ingen aning om hur svårt det är!
Ut och fota med er, det är härligt väder :)
 

Bilagor

  • huset.jpg
    huset.jpg
    57.3 KB · Visningar: 829
Hehe... jag tror jag vet.. :)
Ska ta med mig kameran idag... får se om jag hinner först. Lite småsvårt är det nog om man inte har beundrat stället. Ofta tittar man ju rakt fram, d v s i markplan. Om man skulle gå och titta upp i skyn hela tiden skulle man ju vara första klassens trafikfara ;-)
 
Nää, såå lätt skulle det ju inte vara! *s*

Det stämmer att det finns så mycket vackert om man lyfter blicken men man får ju välja när man kan göra det :)
 
En variant med budskap

Tja, då han jag visst först. Vad roligt :)
Håll till godo. Humorn bjuder miljöpartiet på. Fast de lär nog inte skämta så mycket imorgon ;-)
 

Bilagor

  • img_9618b.jpg
    img_9618b.jpg
    71.7 KB · Visningar: 789
Sofftexten tyckte jag oxå var rolig!

Mindre roligt är att mina är för lätta ;-)
Nästa gång skall jag ta en svårare! Kanske skall börja fundera redan nu...

Väntar med spänning på nästa bild!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.