Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Masarin skrev:
Den vet jag. Blir till att knalla imorrn.

Då kan man inte ha sovmorgon....

Hörnet Erik Dahlbergsgatan/Thottsgatan.
Nästa uppdrag ska ni få be på era bara knän om ledtrådar...hihi
 

Bilagor

  • dsc00493 arw.jpg
    dsc00493 arw.jpg
    47.1 KB · Visningar: 227
Senast ändrad:
Det råder väl ingen tvekan om att det är rätt, så vi kör vidare.
 

Bilagor

  • utmaning mö.jpg
    utmaning mö.jpg
    75.3 KB · Visningar: 212
Hade faktiskt ingen aning och det var inte alls där jag kunde tänka mig att det kunde vara. (måste ju gardera mig lite om jag har fel) 20 min satelitbild "löste" det.
 
nicrosoft skrev:
Hade faktiskt ingen aning och det var inte alls där jag kunde tänka mig att det kunde vara. (måste ju gardera mig lite om jag har fel) 20 min satelitbild "löste" det.

Jo kollade med satelit men Eniro verkar så segt i dag. Hitta e inte lika bra inte google heller... Får leta vidare.
 
Va, har ni tappat stinget?

Hade förväntat mig en strid ström av bilar utanför jobb idag i jakten på rätt motiv.
Får väl "papparazza" nån imorgon istället kanske?
 
js1 skrev:
Va, har ni tappat stinget?

Hade förväntat mig en strid ström av bilar utanför jobb idag i jakten på rätt motiv.
Får väl "papparazza" nån imorgon istället kanske?

Hehe. Det var det jag trodde. 7 minuter mellan att bilden är tagen och du lagt upp den på forumet... men det hjälper inte mig dessvärre...
 
Frågan är om man skall lägga i överväxeln och dra dit eller invänta Bengts bild strul :)

Bengt antagligen e bilden för stor prova att spara om den med nytt namn och gör den max 400*400

Säg till om du ger upp för då får vi dra ut och ta en bild...
 
Helt rätt men jag missade dig.
09:10 fikade vi och med tanke på var du tagit bilden så har du passerat vår hörna och suttit alldeles utanför fönstret, fanken också.

Malmö Folkhögskola, Stenyxegatan

Stafettpinnen går vidare till dig.
 
Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.