Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Kanske skall bestämma om det är ok med gamla bilder eller om det skall vara nytagna.

Jag tycker att det är roligare om man måste ta en ny bild när man hittar motivet men att det är ok med en gammal när man lägger upp den man skall leta efter.

Vad tycker ni andra?

Gärna åsikter från fler än nördarna på de två sista sidorna. :)
 
nicrosoft skrev:
Kanske skall bestämma om det är ok med gamla bilder eller om det skall vara nytagna.

Jag tycker att det är roligare om man måste ta en ny bild när man hittar motivet men att det är ok med en gammal när man lägger upp den man skall leta efter.

Vad tycker ni andra?

Gärna åsikter från fler än nördarna på de två sista sidorna. :)

Min åsikt: Nytagen bild när man hittar motivet, gammal eller nytagen bild för motiv som ska eftersökas.
 
nicrosoft skrev:
Kanske skall bestämma om det är ok med gamla bilder eller om det skall vara nytagna.

Jag tycker att det är roligare om man måste ta en ny bild när man hittar motivet men att det är ok med en gammal när man lägger upp den man skall leta efter.

Vad tycker ni andra?

Gärna åsikter från fler än nördarna på de två sista sidorna. :)

Jaha är väll en av de där nördarna här....

Jag tycker att man endast får ta bilder som är nytagna. Även om man lägger upp en bild, det kan ju vara så att det kan skilja sig då och nu....

Det är ju själva fottandet som är poängen och inte gissa var saker o ting är... om ni är med....
 
Utmaning Malmö LIVE :)

Fick en liten idé tidigare.

En liten träff i utmaningsanda.

Den som vil vara med tar en bild inom ett avgränsat område i centrala Malmö och mailar den till en ansvarig. På träffdagen så läggs bilderna upp alt. man får en utskrift på det man skall leta upp. Efteråt så tar vi en Guinness eller liknande på lokal. :) En lördag em. kan väl vara lämpligt.
 
Re: Utmaning Malmö LIVE :)

nicrosoft skrev:
Fick en liten idé tidigare.

En liten träff i utmaningsanda.

Den som vil vara med tar en bild inom ett avgränsat område i centrala Malmö och mailar den till en ansvarig. På träffdagen så läggs bilderna upp alt. man får en utskrift på det man skall leta upp. Efteråt så tar vi en Guinness eller liknande på lokal. :) En lördag em. kan väl vara lämpligt.

Förstod inte riktigt hur du menar, förutom det där med Guiness och lördag. Det räcker för mig för att vilja vara med!
 
Tur att det viktiga gick fram. :)

Skillnaden är bara att man skickar in en bild som de andra skall leta efter i förväg och att den skall vara tagen inom ett begränsat område så att man kan gå när man letar.
 
Det låter helt klart intressant, men jag väljer nog ett ljusare alternativ till Guinness.

Nicro och jag har varit ute på fotosession tidigare och jag kan lova att det var mycket trevligt.
 
Fast o andra sidan så tycker jag att man skall få lägga in gammla bilder på motiv som visas här! Varför? Jo för att jag har inte tillgång till varken bil eller så mycket tid till att springa runt på stan för att leta. Bor en liten bit utanför centrum och jobbar i Ystad det blir inte mycket tid över för att leta och man får vara nöjd med det korn man hittar på sin egen HD
:)

Hade jag haft bil hade jag kunnat kört iväg på nolltid och plåtat huset.

Nej behåll denna som den är men visst Live grejen är intressant också.
 
Re: Utmaning Malmö LIVE :)

nicrosoft skrev:
Fick en liten idé tidigare.

En liten träff i utmaningsanda.

Den som vil vara med tar en bild inom ett avgränsat område i centrala Malmö och mailar den till en ansvarig. På träffdagen så läggs bilderna upp alt. man får en utskrift på det man skall leta upp. Efteråt så tar vi en Guinness eller liknande på lokal. :) En lördag em. kan väl vara lämpligt.

Joooodå. Jag är på. Bra initiativ.
 
Dålig aktivitet, var det alltför krävande med alla inlägg i helgen? Antar att jag har rätt, här kommer en ny bild!
 

Bilagor

  • img_6174_1_1.jpg
    img_6174_1_1.jpg
    71.2 KB · Visningar: 234
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.