Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Här kommer den en ny

Ursäkta dröjsmålet. Blev fast på jobbet tills efter det blev mörkt de senaste dagarna. Men här kommer i alla fall en ny. Svårt att veta riktigt var man ska lägga ribban för svårighetsgraden. Hoppas denna blir lagom svår.

Bilagor

• img_2780.jpg
    img_2780.jpg
    42.8 KB · Visningar: 2,521
Här kommer en svarsbild! Dock inte exakt på samma ställe som du stod på ser jag nu!
Fängelset i Kirseberg är det alltså.

Bilagor

• fängelse.jpg
    fängelse.jpg
    98.7 KB · Visningar: 2,477
Nästa utmaning kommer att ske i 3 etapper. Är det ingen som tar första bilden lägger jag upp en ny bild tagen lite längre ifrån så man ser mer av det.

Här är en del som tittar på bilderna men få som lägger upp. Kommentera gärna!! :)

Bilagor

• dsc_0017 copy.jpg
    dsc_0017 copy.jpg
    48.5 KB · Visningar: 2,454
Ingen som tar den? Om ingen har tagit den imorgon kommer jag att lägga ut en ny bild fast tagen så man ser lite mer av objektet.

Ok... den var nästal lite för lätt... (och snäll .. ;-)... Jag tror jag måste vara lite elakare än så här när jag fortsätter... :)

Ok... sorry för dröjsmålet.. ;-) Fick välja noga innan jag kunde bestämma mig. Det finns ju en gräns för hur elak man kan vara, och jag tror jag har kommit ganska nära. Eller är jag för snäll som vanligt :)

Lycka till :)

Bilagor

• img_3390s.jpg
    img_3390s.jpg
    69.7 KB · Visningar: 2,387
Suck 62.36 mil från objektet

Klurigt,,,,men inte omöjligt. Men jag är långt från motivet någon dag till.
Hoppas jag hinner hem till Malmö....:)

Hm, trodde att jag visste var det huset låg, men det gjorde jag visst inte. Jaja, jag fick en promenad i alla fall =)

Hoppas att någon annan hittar det!

Haha... vad roligt med denna entusiasmen :) Ni är för goa! ... Jag tror på er, gissar på att ni knäcker gåtan snart. Ifall det låser sig lägger jag inte upp en ny bild utan ger nog en liten letdtråd istället. Men jag väntar lite till...

Jep, det var en massa fisk där...
Är tyvärr inte så förtjust i fisk,
dock i Tekniska muséet!!!

//Peter

Bilagor

• hus.jpg
    hus.jpg
    63.2 KB · Visningar: 1,830
Senast ändrad:
Jahapp, då är det min tur...

Denna är nog ganska svår upptäckte jag,

Lycka till!