Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Liten utsmyckning av det bisarra huset på Bergsgatan....

Nästa bild kommer evt ikväll.

Bilagor

• _mg_2252.jpg
    _mg_2252.jpg
    98.1 KB · Visningar: 516
nicrosoft skrev:
Är det inte Latinskolan?

Det har varit skola i alla fall men vet faktiskt inte om det fortfarande är det. Det är huset med entrén mot Magistratsparken.

Och då får jag fråga vilket bisarrt hus på Bergsgatan? Ungefär var? Måste nog dit och kolla :)

utsmyckningen av huset är gjord av Ernst Billgren
Jag tycker huset är läckert skulle gärna haft en lgh. där, men det säkert alldelse för dyrt för min ekonomi.

Menar du Bo -98 eller vad det var för år? Det huset kollar jag alltid på men detta hade jag märkligt nog missat! Får kolla igen :)

Kollade när jag cyklade förbi idag och ja, det var det huset jag menade. Är dock inte säker på vilket årtal det var...Bo något i alla fall. Coolt är huset!

Hm? Nä, jag märkte. Trodde jag visste var det var så jag drog dit med kameran men blev lång i synen, snopet!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar