** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning-Fota killar

Produkter
(logga in för att koppla)

lotelo

Aktiv medlem
I en annan tråd är vi några som är överens om att det finns för många bilder på "snygga" tjejer mot vad det finns på "snygga" killar.

Utmaningen blir alltså att jämna ut statistiken.
Reglerna:
* Vad som är snyggt är subjektivt
* Motivet ska vara minst en kille
* Syftet är att jämna statistiken för könen vad gäller "bimbobilder" och bilder med snygga tjejer.
* Tiden är oändlig, vi laddar upp resultatet i tråden (och naturligtvis för kritik också om vi vill.)
* Allt i fotoväg är tillåtet utom självporträtt (detta för att alla bör ha "problemet" att hitta annan modell. Rättvisa könen emellan alltså;))

Vilka är med?

Ett naturmuppbidrag.
Gammal bild kanske inte gäller.
Mvh/-Anders

Bilagor

• fiskare3l.jpg
    fiskare3l.jpg
    48.5 KB · Visningar: 2,006
Oj vad snabba ni är!

Anders. Det stod ju inte i reglerna att bilderna måste vara nya så då är det är väl ok med gammalt också. Härlig bild och vilken tur för modellen att den inte är knäppt i november;)

Magnus. Allt är godkänt sålänge det inte var självporträtt. Den är kanonfin!

Wikman, det är nog inte samma sak. Under arbetsuppgifter är det en uppgift i taget där någon utses att ansvara för nästa. Detta vaar en spontan ide som ingen utsetts till att ansvara för och med få regler. Kanske går att se det som en kul grej bara?

Jag ställer lätt upp!

Nu ska jag bara försöka få Davva att klä av sig :)

Annars kanske jag kan fota svärfar i morronrocken... Den glider alltid upp :)

Mitt bidrag, en gammal klassiker :) men jag tycker det borde vara lag på att bilderna som läggs upp här i forumet hamnar bland kritikbilderna också :D

Bilagor

• stiligt.jpg
    stiligt.jpg
    45 KB · Visningar: 1,721
Värmer upp med denna urgamla bild på Davva... Togs på skoj under en rökpaus under en seriös fotosession... Han gillar dock att visa upp sina nipples. :D

Bilagor

• assid.jpg
    assid.jpg
    43.3 KB · Visningar: 1,646
Nu skäms man ju som startat tråden och inte kommit med något eget bidrag. Bidrag finns iof men skannern är paj..

Kanonsnygga bilder Daniel, och vilken supermodell du hittat som ser bekväm ut på bilderna..

Tack Lotta! Ja han är en mycket bra modell David! Jag hade tänkt fota honom fler gånger i sommar om han vill.

Tråkigt att scannern är paj... Vad du än gör! Köp inte scanner från Packar Bell!!! Det misstaget gjorde jag och bilderna ser oftast ut som att de är tagna med en första generationens webcam efter scanning :(

Nu har jag dock lyckats kalibrera till den någorlunda.

Kul att du gillade bilderna på David! :D

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar