Annons

Usb minne

Produkter
(logga in för att koppla)

pzon

Medlem
Har sökt i forumet men inte hittat något svar så jag startar en ny tråd.

Jag har Elements 6 som jag tycker fungerar perfekt MEN jag vill ibland föra över bilder till ett USB - minne och har inte hittat hur man gör, kan bara finna att föra över till CD/DVD.

Jag vill ibland framkalla vissa kort och då är det ju så smidigt att ta med sig USB - minnet till foto butiken, slippa bränna en skiva varje gång.

Hoppas på några bra svar.
 
Flytta bilder

Öppna mappen där bilderna finns med Utforskaren, markera och "kopiera" bilderna du vill flytta till ett USB minne. Använd utforskaren för att öppna mappen för USB minnet välj "Klistra In"
 
Hittat svar

Tack Dan. Det med utforskaren hade jag koll på men vill man ha bilder från en massa mappar som ligger i utforskaren blir det en massa extra jobb när man kan se dom så bra i Elements, då tycker man att man inte skall behöva blanda in Utforskaren.

Men jag hade nog inte titta ordentligt noga, för när jag tittade under fliken ARKIV så finns där något som heter KOPIERA/FLYTTA TILL FLYTTBAR DISKENHET.... och det var ju det jag ville, så nu kan jag ju "tagga" bilderna jag vill framkalla och sen bara markera dom och skicka till USB - minnet när jag har lust/tid, på det sättet slipper jag blanda in Utforskaren ( rätt eller fel av mig ).
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.