Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
USA resa
- Trådstartare Boccob
- Start datum
Limegreen
Aktiv medlem
Jag håller med Andreas. De flesta laddare idag klarar 110-230 v / 50-60Hz, utan att ens trycka på en omställningsknapp. Läs på baksidan av laddaren. Jag tror alla laddare jag har som är moderna klarar av det. Köp antingen en konverter från euro-kontakt till US-kontakt (alltså bara själva pinnarna), hittar du med all säkerhet på flygplatsen om du inte hittar innan. Eller så koper du en helt ny sladd med US-pinnarna.
Ett tips: Eventuella konverters som du finner behov av. Köp dem i Sverige eller åtminstone i Europa. Väl framme i USA kan det vara svårare att hitta konverterare, de kan vara lite enögda på att det faktiskt finns andra standarder, speciellt i de områden som inte har riktigt samma kontakt med omvärlden och internationella flygplatser... så då kan du få du leta ett tag.
Ett tips: Eventuella konverters som du finner behov av. Köp dem i Sverige eller åtminstone i Europa. Väl framme i USA kan det vara svårare att hitta konverterare, de kan vara lite enögda på att det faktiskt finns andra standarder, speciellt i de områden som inte har riktigt samma kontakt med omvärlden och internationella flygplatser... så då kan du få du leta ett tag.
agegbg
Medlem
Förgreningsdosa
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=147215051
9 av 10 vattenkokare på hotell har denna kabel,
Det jag gjort är att jag köpt en "hankontakt"
Monterat den på en förgreningsdosa istället för den vanliga stickkontakten.
När jag sedan kommer till ett hotell så har jag haft 3 st svenska kontakter, och sen kopplat in förgreningsdosan i väggen med hjälp av kabeln till vattenkokaren.
Bara ett litet tips..
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=147215051
9 av 10 vattenkokare på hotell har denna kabel,
Det jag gjort är att jag köpt en "hankontakt"
Monterat den på en förgreningsdosa istället för den vanliga stickkontakten.
När jag sedan kommer till ett hotell så har jag haft 3 st svenska kontakter, och sen kopplat in förgreningsdosan i väggen med hjälp av kabeln till vattenkokaren.
Bara ett litet tips..