Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Uppgradera photoshop till cs6 men vilken version
- Trådstartare sikis
- Start datum
martinator
Aktiv medlem
Extended har även en massa webbfunktioner som vanliga inte har.
/m
/m
bildsten
Aktiv medlem
Tidigare var det så att om man hade tex CS3 Extended (engelsk version, som jag hade) så var man tvungen att fortsättningsvis också uppgradera med Extended-versionen. Jag fick tag i en uppgradering till CS4 Extended (engelsk version) till reapris hos Scandinavian Photo när CS5 hade kommit.
Men Adobe kan ha ändrat policy, kontakta deras svenska support och kolla innan du köper en uppgradering.
Men Adobe kan ha ändrat policy, kontakta deras svenska support och kolla innan du köper en uppgradering.
j2^
Aktiv medlem
H
Hur kommer ni göra? Vad kör ni i dag?
Precis som sägs in inlägg #4 så har du inget val. Du kan bara uppgradera std->std och ext->ext.
moderskeppet
Aktiv medlem
Har i dag cs5.5 extended och tänkte mig uppgradera till cs6 men behöver jag extended versionen eller klara man sig som fotograf med den vanliga?
Är ju nästan dubbla priset ca 2700:- mot 4700:-
Hur kommer ni göra? Vad kör ni i dag?
Nu kör jag hela sviten, men jag hade satsat stålarna på en prenumeration istället. Lite drygt 200kr/mån för Photoshop och 550kr för Creative Cloud (Master Collection).
Åtminstone hellre än att betala 4700kr.
Fast tillbaka till din originalfråga: Standard räcker.