Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Undervattenspåse?
- Trådstartare RG
- Start datum
Sharpshooter
Medlem
påse köpes
hej! hittade denna diskussion och undrar om någon av er eventuellt har en sådan där påse att sälja mi snabbt? behöver en ganska desperat men clas har slutat sälja dem
hej! hittade denna diskussion och undrar om någon av er eventuellt har en sådan där påse att sälja mi snabbt? behöver en ganska desperat men clas har slutat sälja dem
nikif
Aktiv medlem
Jag har en gammal påse .Den vill jag inte sälja eller ge till dig, gammal, repig.
Väldigt fint resultat ni fått!
Mina erfarenheter är dåliga. Hade iofs analog kamera utan kontroll på slutare och bländare. Första gången i Thailand så hade jag med denna och brännde snabbt slut på 3-4 filmer, allt var ju så snyggt där och superklart vatten. Tyvärr blev så gott som alla bilder helt kassa. Mion bild på en bläckfisk kunde jag inte identifiera.
Nu har jag påsen till att förvara värdesaker i när jag badar.
Väldigt fint resultat ni fått!
Mina erfarenheter är dåliga. Hade iofs analog kamera utan kontroll på slutare och bländare. Första gången i Thailand så hade jag med denna och brännde snabbt slut på 3-4 filmer, allt var ju så snyggt där och superklart vatten. Tyvärr blev så gott som alla bilder helt kassa. Mion bild på en bläckfisk kunde jag inte identifiera.
Nu har jag påsen till att förvara värdesaker i när jag badar.
RG
Avslutat medlemskap
Re: påse köpes
Stick till kjell och company på domino där har dom undervattenpåsar.
Sharpshooter skrev:
Stick till kjell och company på domino där har dom undervattenpåsar.