Annons

Undervattenspåse?

Produkter
(logga in för att koppla)
var inne på aquapacks hemsida o såg två olika sorters undervattenpåsar, om man har zoom som går ut kanske man ska ha large o inte kompakt? eller?
 
Gå till Clas Ohlson där de säljer sådana påsar och ta med båda sorterna till infodisken och fråga om du kan få prova att stoppa in kameran i dem för att se vilken som passar, de brukar vara jättevänliga så det borde gå bra ;)
 
påse köpes

hej! hittade denna diskussion och undrar om någon av er eventuellt har en sådan där påse att sälja mi snabbt? behöver en ganska desperat men clas har slutat sälja dem :(
 
Jag har en gammal påse .Den vill jag inte sälja eller ge till dig, gammal, repig.

Väldigt fint resultat ni fått!
Mina erfarenheter är dåliga. Hade iofs analog kamera utan kontroll på slutare och bländare. Första gången i Thailand så hade jag med denna och brännde snabbt slut på 3-4 filmer, allt var ju så snyggt där och superklart vatten. Tyvärr blev så gott som alla bilder helt kassa. Mion bild på en bläckfisk kunde jag inte identifiera.
Nu har jag påsen till att förvara värdesaker i när jag badar.
 
Re: påse köpes

Sharpshooter skrev:
hej! hittade denna diskussion och undrar om någon av er eventuellt har en sådan där påse att sälja mi snabbt? behöver en ganska desperat men clas har slutat sälja dem :(

Stick till kjell och company på domino där har dom undervattenpåsar.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.